En super god gave at give. Lavet af Rikke-Louise.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

lion

På denne hjemmeside http://rikke-louise.blogspot.com/ kan du se nogle af hendes portrætter og bly og blæk tegninger.

Nu er jeg hel vild med hendes portrætter, jeg fik sidste jul lavet 2 portrætter og denne jul fik jeg lavet de 2 du kan se i dette indlæg. Hun er bare super dygtig og dem der har fået dem, er også blevet glade for portrætterne. Rigitg glade.

En lille historie.

Mandag d. 21 dec 2009 nej hvor var den dag lang og stresset, nok mest min egen skyld. Jeg var begyndt at synes tiden tikkede lidt for meget især da jeg manglede portrætterne fra Rikke-Louise, hun var lidt forsinket grundet en syg dreng.   Vi ville tage til Vordingborg d. 22 dec kl. 13 og blive der til efter jul.  Kl. 11 mandag læste jeg min mail og så at Rikke-Louise havde skrevet en mail d. 20 dec og at da hun ikk ville ha at portrætterne blev forsinket p.g.a sneen, havde hun sendt sin egn søde og lækre mand som "postmand". Så han ville være hos mig senest mandag d. 21 dec. Nej hvor var jeg glad for jeg ikk så den mail om søndagen, sikke 2 lange dage. Min hjerne vidste jo godt at hendes mand nok arbejde og at han skulle ha fri får han kunne komme hjem til min med portrætterne. Men jeg synes bare dagen var lang og at han godt måtte komme i det sekund jeg så mailen.  Han kom kl. 18.30 og var rigtig god og sagde så at portrætterne lignede, Cassandra åbnede døren sammen med mor.

Jeg skyndte mig ind og åbnede konvelutterne og så var hele den lange mandag glemt.  For nej hvor var de portrætter flotte og HELE vente tiden værd. . Så Rikke-Louise var tilgivet på stedet efter jeg havde set portrætterne.

Så Rikke-Louise, du kommer nok til at skal lave flere portrætter til mig, det næste bliver nok af min lille dreng når han engang kommer ud, og af min lillebror med hans gudbarn( min søn)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

NaFe

Vor er de da bare helt vildt flotte....rigtig gode billeder det blevet.

vor meget har du måtte give for det, for jeg vil da overveje a få lavet et billede af feluca..

Anmeld

4. januar 2010

Vinker

Hun er bare super dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.