Kan se at jeg ikke er den eneste der har måttet efterlade mit barn idag
Men vil da lige fortælle hvordan det gik...
Havde sat uret til kl 7.30 for det er ca deromkring Simone plejer at vågne... Jeg blev så liggende i sengen og ventede på at hun skulle begynde at synge sin morgensang, med det resultat at jeg faldt i søvn igen og Simone havde selvfølgelig bestemt sig for at det var idag vi skulle sove længe, så klokken blev 8.20 før vi kom op og hun fik sin morgenflaske... Så i tøjet og ud af døren så vi kunne være hos dp kl 9 som aftalt... (gik så lidt for hurtigt efter min mening, for havde regnet med at vi skulle hygge os inden hun skulle afsted)
Da vi så kom derover, var Simone i total godt humør og var bare klar på at lege... Jeg blev der i 45 min, for lige at se hvordan det gik og så daffede jeg ellers hjem igen. Og til min store skræk opdagede jeg så at hendes sut lå i min jakkelomme... Tænkte på om jeg skulle gå tilbage, men blev enig med mig selv om at det ikke var nødvendigt, for hun bruger den ikke ret meget... Havde aftalt med dp at jeg skulle hente hende igen kl 11.30, for så havde de spist og var klar til at sove... Da jeg kom derover, regnede jeg nok lidt med at hun ville blive ellevild for at se mig... MEN NEJ... JEg fik bare et blik der sagde: Kommer du allerede mor, jeg havde det lige så sjovt"... Der havde overhovedet ikke været brug for sut, de havde slet ikke opdaget at den ikke var der... Hun havde spist en hel skive rugbrød og havde bare grinet, kravlet hele huset rundt og hygget sig så meget...
Nu er hun puttet trygt og godt i vognen ude i haven, for det er sørme hårdt at komme i dagpleje... Og mor er glad for at have hende hjemme igen...
Så alt i alt en rigtig god oplevelse for både mor og barn... Lad os håbe hun bliver ved med at være så glad for at være der...
Sabina - som i hvert fald ALDRIG mere glemmer Simones sut, selvom hun ikke behøver den...
Anmeld