1. dag i den store verden uden MOAR.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Klumpe-dumpe

piger,

Ja så har Malucca været i dp for første gang idag.

Det startede lidt kaotisk, ved jeg selvf. havde svært ved at komme ud af sengen  Malucca ville ikke spise morgenmad, så hun fik en flaske.... Da jeg så var ved at give hende jakke på, brækkede hun sig all over.... (Hun kan ikke tåle at blive kastet rundt med, når hun har fået flaske)

Ud og skifte tøj, og så afsted.....

Jeg valge altså at efterlade mit barn alene. Så Malucca var ved dpérn fra kl. 9.00 til kl.10.00 hvor jeg hentede hende igen... Eliserbeth sagde Malucca havde været helt i hopla de første 15 min. så var hun blevet ked i 5 min, glad i 10 min og ked i 5 min. Og sådan havde det været lige indtil hun så mig i vinduet, så kom sirenen virkelig igang. Men hun var også smadder træt og selvf. sulten.

Så nu putter hun dejligt i sin seng ovenpå endnu en flaske.

I morgen bliver lige sådan, at Malucca skal være alene, dog satser jeg på at komme ud af døren tidligere, så hun ikke er så træt.

Trine som er glad for hendes Susan(82) bor 3 min. fra dpérn så hun byder på kaffe imens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

anna-jonas

Den seje tøs, altså.................1 hel time, alene uden mor.

Hun sover nok længe nu, efter de nye indtryk.

Hvordan gik det med dig, Trine?? Kneb du en tårer??

Knus Mette

Anmeld

4. januar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Den seje tøs, altså.................1 hel time, alene uden mor.

Hun sover nok længe nu, efter de nye indtryk.

Hvordan gik det med dig, Trine?? Kneb du en tårer??

Knus Mette

Ja er hun ikke sej, min skønne kravlenisse Nope jeg tudede ikke.... (en lille tåre iaftes) men ikke idag..... Dygtige mig

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

tillykke med første dag ude i verdenen... verdenen udenfor du og din mors lille hyggelige verden... det klarede Malucca godt!

uhhh jeg kender det alt for godt.... det med ikke at kunne komme ud af sengen.... nu tvinger jeg simpelthen mig selv op, for jeg får det så dårligt overfor Nikoline... Hun bliver nemli stresset hvis det skal gå for hurtigt:0)

Anmeld

4. januar 2010

lion

Nej første dag ude i den store verden uden mor, er slet ikk sjovt for mor.

Men sikke dygtig hun har været.

Anmeld

4. januar 2010

Vinker

malucca09 skriver:

piger,

Ja så har Malucca været i dp for første gang idag.

Det startede lidt kaotisk, ved jeg selvf. havde svært ved at komme ud af sengen  Malucca ville ikke spise morgenmad, så hun fik en flaske.... Da jeg så var ved at give hende jakke på, brækkede hun sig all over.... (Hun kan ikke tåle at blive kastet rundt med, når hun har fået flaske)

Ud og skifte tøj, og så afsted.....

Jeg valge altså at efterlade mit barn alene. Så Malucca var ved dpérn fra kl. 9.00 til kl.10.00 hvor jeg hentede hende igen... Eliserbeth sagde Malucca havde været helt i hopla de første 15 min. så var hun blevet ked i 5 min, glad i 10 min og ked i 5 min. Og sådan havde det været lige indtil hun så mig i vinduet, så kom sirenen virkelig igang. Men hun var også smadder træt og selvf. sulten.

Så nu putter hun dejligt i sin seng ovenpå endnu en flaske.

I morgen bliver lige sådan, at Malucca skal være alene, dog satser jeg på at komme ud af døren tidligere, så hun ikke er så træt.

Trine som er glad for hendes Susan(82) bor 3 min. fra dpérn så hun byder på kaffe imens

Åååh de kaotiske og stressede morgener kender jeg kun aaaalt for godt til

Men super flot at hun tog det så pænt. Det må være en hel lettelse for dig at hun hyggede sig hos dp'en. At hun var lidt ked ind imellem er blot helt forstående!

Håber I morgen går mindst lige så godt OG at morgenen blir mindre kaotisk

Anmeld

4. januar 2010

oo

GODT klaret - af både mor og datter

Anmeld

4. januar 2010

susan82

Må sige, at du er en sej mor! Du var næsten helt cool da du var her ;-) Håber vi ses i morgen......pas nu på, at jeg ikke vender mig til at du lige smutter forbi hver dag

Malucca har da virkelig været en dygtig pige, for det er da flot at hun har kunne holde så længe når hun var træt.

Vi bibbes ved i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.