er lang ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

pussekat

så bliv vorse julegave tage fra os igen

er kom hjem fra brædstrup og det er når pis det hele det er gå til så nu skal jeg gå i 0 også skal vi start hele forfra igen øvvvvvvvvvv er så træt af det hele skal have tage nye blodprøve på mandag igen hcg være 3035 og det er mange lav end de det skal have være så er lang ned nu skriv nok til så mere her ind for tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

LISBETH:-)

pussekat skriver:

er kom hjem fra brædstrup og det er når pis det hele det er gå til så nu skal jeg gå i 0 også skal vi start hele forfra igen øvvvvvvvvvv er så træt af det hele skal have tage nye blodprøve på mandag igen hcg være 3035 og det er mange lav end de det skal have være så er lang ned nu skriv nok til så mere her ind for tid

Hvor er det synd for dig!!!!

Håber det kommer hurtigt ud af kroppen, så i kan komme igang igen!

Anmeld

4. januar 2010

pussekat

lisbeth2910 skriver:

Hvor er det synd for dig!!!!

Håber det kommer hurtigt ud af kroppen, så i kan komme igang igen!

hejsa

tak det håbet vi også på nu

Anmeld

4. januar 2010

ønskebørn74

pussekat skriver:

Jeg er så ked af det på jeres vegne!!! Sig til hvis der er noget jeg kan gøre!!! Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.