Opdatering på "hund eller ej"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Ina33

Jeg skrev for nogle dage siden et indlæg, hvor jeg søgte råd omkring det at være enlig mor og have hund.

Min endelige beslutning blev, at jeg valgte hunden. Jeg valgte dog ikke den gravhund jeg havde forelsket mig i, da alle frarådede mig en sådan en race. Istedet købte jeg en blanding mellem en golden retriver og en collie. Vi har valgt at kalde hende Tinke. Hun er meget meget rolig og meget nem.

Det er hårdt arbejde her i starten, og hold da op der blvier vasket gulv mange gange i løbet af en dag...

Hun er dog næsten renlig, når bare vi husker at få hende ud i rette tid...

Jeg håber og tror på at vi skal få en dejlig tid sammen med Tinke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Ina33

Hov i skal da også lige se et billede af vidunderet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2010

Risen

neeej hvor er hun kær! Tillykke med hende !

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

nej hvor er hun dejlig. jeg har været alene med 3 børn og en hund, og det kan sagtens fungere. men ved godt det er hårdt i starten.

Anmeld

4. januar 2010

Sisley

Nøøøj, hvor er hun sød! Jeg var en af dem der frarådede dig hund, men jeg er glad for at du nu har tænkt rigtig godt over tingene og ønsker Jer en rigtig dejlig tid sammen! Selvom det er hårdt i begyndelsen, bliver de så hurtigt store og frække, så NYD DET mens de er små :-)

Knus fra en anden hundemor
Sisley

Anmeld

4. januar 2010

Dictes mor

Ih hvor er hun sød. Er hun collie eller border collie, for synes jeg kan ane lidt border træk i hende. Jeg har selv border collie nemlig, og det er bare en dejlig hund, og jeg er sikker på, at dit lille vidunder bliver mindst lige så dejlig.

Knus fra Camilla - hundemor og træner

Anmeld

4. januar 2010

Bubbi

Gud hvor er hun skøn.. Er helt sikker på at hun vil bringe din lille familie en masse masse glæde og mange hyggestunder

Den helt rigtige beslutning hvis du spørg mig

Anmeld

4. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ihhhh hvor er hun kær Jeg elsker bare dyr, og især hunde. Har selv en Creme Golden Retriever på 1 år 9 mdr. Han er bare guld værd.  Det er virkelig skønt at have hund.

Anmeld

4. januar 2010

FrkC

Nuuurh en lille smuksak  

Det er fantastisk at være hundeejer

Camilla med Langhåret Collie på 2 år.

Anmeld

4. januar 2010

brumbasse

Nøj hvor ER det en sød hund - og barn også;-)

Vi har haft hund i 3 år (fik 1/2 år før vores søn blev født) og det er altså bare en god kombination, børn og hund. Han savner hende virkelig nogen gange hvis vi er afsted uden og siger altid godmorgen og godnat til hende - og driller hende nu også tit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.