Min lille computernørd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

LouiseNielsen

Vil lige vise et par billeder af Nicklas fra juleaften, hvor han fik hans helt egen "kuuuter" som han selv kalder det....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Koen.

nåhh hvor er han sød

Han ser ud til at være dybt koncentreret

Anmeld

4. januar 2010

Diana...

Ha ha hvor er han sød  Er det spil der på? el hvad kan den?

Anmeld

4. januar 2010

LouiseNielsen

DianaMoar skriver:

Ha ha hvor er han sød  Er det spil der på? el hvad kan den?

Der er noget musik på den, og noget haløj med tal og bogstaver... Han er jo kun 2½ år, så han er lige lille nok til at finde ud af det endnu. Men han snakkede simpelthen så meget om computer, og at han ville have en ligesom mors, så vi tænkte at nu fik han den der, også ku han få det ud af det han kan endnu.... Han kan finde ud af det med at lave musik på den, også er der noget med hvilket dyr der siger hvad, det kan han også finde ud af! Men ellers er det mest bare leg og ikke andet han bruger den til.... Men ser sku sød ud når jeg sidder med min bærbar, så henter han hans egen og sætter sig pænt op ved siden af mig, også får jeg afvide jeg ikke må låne hans for jeg har min egen...

Anmeld

4. januar 2010

lillemunk

Han går op i det må man dige
Nuser dremg du har der

Anmeld

4. januar 2010

Diana...

LouiseLarsen skriver:

Der er noget musik på den, og noget haløj med tal og bogstaver... Han er jo kun 2½ år, så han er lige lille nok til at finde ud af det endnu. Men han snakkede simpelthen så meget om computer, og at han ville have en ligesom mors, så vi tænkte at nu fik han den der, også ku han få det ud af det han kan endnu.... Han kan finde ud af det med at lave musik på den, også er der noget med hvilket dyr der siger hvad, det kan han også finde ud af! Men ellers er det mest bare leg og ikke andet han bruger den til.... Men ser sku sød ud når jeg sidder med min bærbar, så henter han hans egen og sætter sig pænt op ved siden af mig, også får jeg afvide jeg ikke må låne hans for jeg har min egen...

Oki det var sgu da smart den skal han nok hurtig finde ud af. Ja det er sgu bare så sød god ide synes jeg.

Anmeld

4. januar 2010

wamse

Årh hvor er han da kær

Anmeld

6. januar 2010

Bondepigen

LouiseLarsen skriver:

Vil lige vise et par billeder af Nicklas fra juleaften, hvor han fik hans helt egen "kuuuter" som han selv kalder det....

Nårh hvor sødt...

Jeg vil osse have fat i en til Emma som godt nok kun er 15 mdr., men jeg tror ikke hun vil stille sig tilfreds med en babycomputer...så den der lyder perfekt...

Hun står nemlig altid og trykker på min, så jeg ikke selv kan komme til...

Hvad hedder den computer, og ved du hvad den koster??

Anmeld

6. januar 2010

LouiseNielsen

bondepigen skriver:

Nårh hvor sødt...

Jeg vil osse have fat i en til Emma som godt nok kun er 15 mdr., men jeg tror ikke hun vil stille sig tilfreds med en babycomputer...så den der lyder perfekt...

Hun står nemlig altid og trykker på min, så jeg ikke selv kan komme til...

Hvad hedder den computer, og ved du hvad den koster??

Åhh lige hvad den hedder ved jeg ikke... Men du kan få den i stort set alle legetøjs butikker, den fås også i lyserød....

Anmeld

6. januar 2010

Bondepigen

Tak, så må jeg bare ind og kigge. Nu har jeg jo i hvert fald set hvordan den ser ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.