Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Min læges telefon blev ved med at ringe og ringe og en gang imellem kom der en dame og sagde : Vi er travlt optaget, et øjeblik. Da jeg havde siddet med røret på øret i meget lang tid, besluttede jeg mig for at tage derned og så fik jeg at vide at telefonerne var lukket og den eneste måde at komme igennem til lægen på, var at komme derned personligt!! UNDSKYLD men burde de ikke have sagt det i telefonen evt.?

Men kender det godt og det er møg træls, men ja.. Du må nok bare hænge lidt på endnu!

for alt er som det skal !!

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

oo

for første gang nogensinde har jeg en læge med køtelefon, altså hvor man kommer i kø så man ikke skal ringe op og ringe op hele tiden. det er vildt rart, men ellers kan du så ikke prøve at få en tid over nettet? jeg mailer tit min læge istedet for at ringe

Anmeld

4. januar 2010

Risen

Hej piger.. Tak for jeres bekymring.. Her er en måske dårlig nyhed.. Er blevet sendt til en ekstra scanning på fredag for at tjekke alt er godt.. .. Han syntes min livmoder føltes normal men han skrev i min journal at han var usikker på undersøgelsen.. hmmm.. har det så skidt nu.

Anmeld

4. januar 2010

Anirak

Det er godt at høre, at du fik en tid så hurtigt hos lægen. Generelt er det bare svært at komme igennem til dem i telefontiden. Jeg kan også maile med min læge, og det er rart, hvis det blot drejer sig om et enkelt spørgsmål, der ikke haster.

Jeg krydser fingre for scanningen på fredag, som selvfølgelig viser, at alt er i orden.

Du kunne ikke få en tid til scanning før? Det er jo en del dage du skal rende og være bekymret.

Knus Karina

Anmeld

4. januar 2010

Risen

KarinaRoskilde skriver:

Det er godt at høre, at du fik en tid så hurtigt hos lægen. Generelt er det bare svært at komme igennem til dem i telefontiden. Jeg kan også maile med min læge, og det er rart, hvis det blot drejer sig om et enkelt spørgsmål, der ikke haster.

Jeg krydser fingre for scanningen på fredag, som selvfølgelig viser, at alt er i orden.

Du kunne ikke få en tid til scanning før? Det er jo en del dage du skal rende og være bekymret.

Knus Karina

Ja det er det desværre.. Tror ikke min læge benytter sig af mailservice, men det må jeg lige undersøge. 

Håber virkelig også det går godt, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. ? .. ..

Nej, de ville ringe hvis der blev en ledig tid før.. Må bare have tålmodighed..

Tak  for din søde hilsen , det varmer !

Anmeld

4. januar 2010

SaNiNa

Risen skriver:

Hej piger.. Tak for jeres bekymring.. Her er en måske dårlig nyhed.. Er blevet sendt til en ekstra scanning på fredag for at tjekke alt er godt.. .. Han syntes min livmoder føltes normal men han skrev i min journal at han var usikker på undersøgelsen.. hmmm.. har det så skidt nu.

åååh håber alt er som det skal være på fredag.

jeg hvade en graviditet hvor jeg røg ud og ind af syghuset hele tiden, så føler med dig hvor ved hvor hårdt og hvor mange tanker der liyver igennem dit hovede lige nu

Anmeld

4. januar 2010

Risen

Sanne og Nicklas skriver:

åååh håber alt er som det skal være på fredag.

jeg hvade en graviditet hvor jeg røg ud og ind af syghuset hele tiden, så føler med dig hvor ved hvor hårdt og hvor mange tanker der liyver igennem dit hovede lige nu

Jaa det er lidt hårdt.. specielt ventetiden.. Prøver bare at tænke på noget andet, men det er sku svært..

Men tak for bekymringen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.