At kommentere på andre folks kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

mariamiss6

At kommentere på andre folks kager, er virkelig sødt, og rigtig dejligt, for den der viser den frem....

MEN er i ikke nok søde at lade være at gøre det i kagegalleri-tråden. Den tråd er KUN beregnet til billeder, så dem der savner inspiration slipper for at rode igennem en million kommentarer.

Oftest har dem der sætter billeder af deres kager ind, også lavet en tråd for sig selv, der handler om den samme kage, netop for at give alle de flinke tøser mulighed for at kommentere på den.
Og er dette alligevel ikke tilfældet kan i jo altid oprette en ny tråd, med ros til en bestemt kagebygger, eller sende en privat besked, eller lægge en kommentar i brugerens gæstebog....

Der er mange muligheder, og det er altså ikke for at være en harpe af en kælling. Men der står rent faktisk med meget store og meget tydelige blå bogstaver, i det aller første indlæg, i galleriet, at man frabeder sig kommentarer direkte i tråden. Så det ville være super lækkert hvis kommentarene kunne falde på anden vis, andet sted.....

Mange tak, venlig hilsen en der selv bruger galleriet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Anirak

Jeg beklager - havde ikke læst første indlæg.

Men jeg husker det selvfølgelig til en anden gang.

Anmeld

3. januar 2010

Anasmor

Har skrevet en PB til Mikkelmusen at det var en fejl, troede jeg var inde i en anden tråd.. beklager endnu en gang..

Stinna

Anmeld

3. januar 2010

mariamiss6

Hehe, det er i orden....

Normalt skriver jeg privat til folk om dette emne, men nu var der bare flere, og så tænkte jeg, at der sikkert var kommet andre nye til end kun dig Anasmor, derfor lavede jeg en hel tråd dedikeret til emnet

Anmeld

31. januar 2010

kiroo

jeg tager den lige op igen håber der er okay, og så syntes jeg tit at folk sætter dejlige billeder ind af deres flotte kage,hvilket er riggtig godt, men er i ikke søde også at sætte dem ind i galleriet, ellers går jeg nogen gange glip af nogen af dem,tror jeg. men da jeg abonner på kagegalleriet ser jeg altid når der er kommet et nyt flot billede ind..

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

kiroo skriver:

jeg tager den lige op igen håber der er okay, og så syntes jeg tit at folk sætter dejlige billeder ind af deres flotte kage,hvilket er riggtig godt, men er i ikke søde også at sætte dem ind i galleriet, ellers går jeg nogen gange glip af nogen af dem,tror jeg. men da jeg abonner på kagegalleriet ser jeg altid når der er kommet et nyt flot billede ind..

Aj det er fandmer ikke i orden altså....

Gu er det da i orden, det gør ikke noget at blive mindet om det en gang i mellem.... tråden er ikke rettet på en eller 2 bestemte personer, men på alle nye eller gamle, der ikke ved at man ikke kommenterer i kagegalleritråden.

Anyways, ja jeg har faktisk også lagt mærke til at der er et par enkelt kager vidst nok, her på det seneste som ikke kom med i galleriet... rigtig ærgerligt, for galleriet er så dejligt nemt, når man sidder og leder efter en heeeeelt bestemt kage, og man bare ikke kan huske hvem der lavede den
OG så skal jeg ikke sige mig fri for selv at have glemt at lægge en eller 2 kager ind i galleriet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.