Strækmærker på brysterne - anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.357 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

neddi1

Hej Alle..

Håber at nogen herinde kan give mig et tip.. Er i 17. uge og har fået strækmærker på brysterne - fordi huden ikke har kunnet følge med..

Nogen der har erfaringer og evt gode råd til hvordan man mindsker samt stopper udviklingen?

På forhånd tak allesammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

neddi1 skriver:

Hej Alle..

Håber at nogen herinde kan give mig et tip.. Er i 17. uge og har fået strækmærker på brysterne - fordi huden ikke har kunnet følge med..

Nogen der har erfaringer og evt gode råd til hvordan man mindsker samt stopper udviklingen?

Hejsa Jeg fik strækmærker på mine bryster, da jeg var 12 da mine bryster blev meget store meget hurtigt! Min mor købte mavecreme til mig, som jeg i dag også bruger til min gravide mave.. Det virkede, det stoppede med at komme, men de er aldrig forsvundet, kun blevet mindre tydelige

Prøv det - jeg køber mit i Matas, dem med striber

Knus Sabrina 31+4

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

neddi1 skriver:

Hej Alle..

du kan ikke stoppe udviklingen desværre!!! men du kan smøre med weleda olie til skrækmærker eller clarins strechmark control... det skulle være skide godt - bedst i test og hos mine gravide veninder

Anmeld

3. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har heldigvis ikke selv strækmærker på brysterne, men for at undgå at få dem på maven i forbindelse med graviditet, har jeg købt anti-strækmærke cremen fra Vichy på apoteket. Har brugt i min første gravitetet og igen i nr. 2. Den virker suværen på mig! Den koster heller ikke ret mange penge.

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

Sabrina17 skriver:

Hejsa Jeg fik strækmærker på mine bryster, da jeg var 12 da mine bryster blev meget store meget hurtigt! Min mor købte mavecreme til mig, som jeg i dag også bruger til min gravide mave.. Det virkede, det stoppede med at komme, men de er aldrig forsvundet, kun blevet mindre tydelige

Prøv det - jeg køber mit i Matas, dem med striber

Knus Sabrina 31+4

ups.. stoppede de med at komme.. ja så er det jo nok rigtigt.. troede bare ikke man kunne stoppe det - bare mindske det

Anmeld

4. januar 2010

Pige2009

neddi1 skriver:

Hej Alle..

Du kan hverken gøre fra eller til. Ingen cremer, olier eller andre midler kan ændre, om du får strækmærker eller ej.

Nogen er bare så  uheldige, at de får dem, mens andre går fri. Sådan er det bare

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

Fik selv strækmærker.... Og tror slet ikke på, at noget virker....

Anmeld

4. januar 2010

MorTilSnartFire <3

BlyViol skriver:

ups.. stoppede de med at komme.. ja så er det jo nok rigtigt.. troede bare ikke man kunne stoppe det - bare mindske det

De stoppede med at komme den tid jeg brugte mavecremen De forsvandt selvfølgelig ikke, da det jo ikke kan lade sig gøre af ren natur Men de blev ikke større eller mindre. De blev bare mindre tydelige i den forstand at gå fra røde strækmærker til hvide - men det tog lang tid!!

Knus Sabrina 31+5

Anmeld

4. januar 2010

Diana...

Jeps os strækmærker på brysterne her men du kan sgu ikke gør noget ved det. Mine forsvandt da jeg stoppet med at amme!

Anmeld

4. januar 2010

neddi1

Tak for svarene allesammen..

Jeg har forsøgt mig med en Derme bodylotion, men vil da prøve at tage lidt kraftigere midler i brug og se om jeg kan mindske rødmen af mærkerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.