Kærligheds erklæring......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

mama09

Ja, jeg elsker min DATTER så højt, og i elsker JERES små !

Utroligt så meget kærlighed man har til sådan et bette væsen, en kærlighed man slet ikke kendte til, før de kom til verden

D em der vælger ikke at få børn, går virkelig glip af en dejlig kærlighed!

Og dem der prøver at få barn, jeg ber til i vil opleve denne kærlighed i jeres liv

Jeg elsker Latifa overalt :

Hendes GRINEFLIP.

Hendes HYSTEISKE anfald.

Hendes LUGT.

Elsker når hun rækker hænderne ud efter mig og vil op

Elsker når vi putter, og hun ligger begge hendes arme om min hals.

Elsker når hun giver mysser og en krammer.

Elsker når hun leger selv.

Elsker når hun vinker til teletubbies i tv.

Elsker når hun kæmper for at komme op at stå. (op af bordet)

Elsker når jeg ligger i midten, hun ligger tæt op af mig, og Abdi ligger også tæt op af mig - og jeg ikke kan dreje mig eller bevæge mig.. Jeg kan bare ligge der og nyde de 2 der sover

Elsker når hun spiser med fingerne og alt er smurt ud i hovedet (ja og gulvet osv)....

Elsker når hun vågner om morgen og begynder at "synge" og prøver at vække mig, ved at putte hendes sut i min mund..

Elsker når hun danser, når der er musik: om så der fra en reklame i tvét, fra mobilen, eller radioen..

Elsker når hun får sit HYSTERISKE anfald, når hun ikke må lege med min mobil, eller lege med computeren.

Elsker hende så højt, jeg kunne blive ved.. Men det kender i jo

Kom gerne med jeres kærligheds erklæringer......... Ihh er da vist helt følsom her i aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

mama09

Trinehw skriver:

Ja, jeg elsker min DATTER så højt, og i elsker JERES små !

Utroligt så meget kærlighed man har til sådan et bette væsen, en kærlighed man slet ikke kendte til, før de kom til verden

D em der vælger ikke at få børn, går virkelig glip af en dejlig kærlighed!

Og dem der prøver at få barn, jeg ber til i vil opleve denne kærlighed i jeres liv

Jeg elsker Latifa overalt :

Hendes GRINEFLIP.

Hendes HYSTEISKE anfald.

Hendes LUGT.

Elsker når hun rækker hænderne ud efter mig og vil op

Elsker når vi putter, og hun ligger begge hendes arme om min hals.

Elsker når hun giver mysser og en krammer.

Elsker når hun leger selv.

Elsker når hun vinker til teletubbies i tv.

Elsker når hun kæmper for at komme op at stå. (op af bordet)

Elsker når jeg ligger i midten, hun ligger tæt op af mig, og Abdi ligger også tæt op af mig - og jeg ikke kan dreje mig eller bevæge mig.. Jeg kan bare ligge der og nyde de 2 der sover

Elsker når hun spiser med fingerne og alt er smurt ud i hovedet (ja og gulvet osv)....

Elsker når hun vågner om morgen og begynder at "synge" og prøver at vække mig, ved at putte hendes sut i min mund..

Elsker når hun danser, når der er musik: om så der fra en reklame i tvét, fra mobilen, eller radioen..

Elsker når hun får sit HYSTERISKE anfald, når hun ikke må lege med min mobil, eller lege med computeren.

Elsker hende så højt, jeg kunne blive ved.. Men det kender i jo

Kom gerne med jeres kærligheds erklæringer......... Ihh er da vist helt følsom her i aften

nåå ja og hendes "tak" "hej" og "hvad er det" sprog...........

Anmeld

3. januar 2010

anna-jonas

Hold kæft hvor er hun lækker, Trine.........

Jeg elsker, at det lige netop var mig, der fik så skønne og helt igennem vidunderlige børn.....................tænk at jeg kunne være så heldig.

Anmeld

3. januar 2010

anna-jonas

Ups!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.