Ja, som overskriften siger, så er det et lidt pinligt og tabubelagt emne jeg gerne vil modtage råd om.
Det drejer sig om Anna på 3 år og 4 mdr...................hun øtter (det kalder vi det, når hun ligger på maven på gulvet og hopper op og ned med rumpen)..................hun siger det er dejligt.
Nå, men det er altså taget til med det øtteri.....................og hun gør det 10-15 gange om dagen
. Vi har talt om, at man godt må øtte................men kun når man er alene, for andre mennesker bryder sig ikke om at se på det
. Så nu siger hun højt, hver gang..................."må jeg godt øtte................når jeg er alene"?? Hun er begyndt at stønne højlydt
, og hvis vi så forstyrre hende, og siger at nu er det vist nok.................så bliver hun gal
på os, og siger at vi skal gå ud.
Vi synes efterhånden at det har taget overhånd.............og er bange for at hun ligger sådan ovre i børnehaven. Det kunne jo nemt få nogle syge mennesker til at tænke forkert. 
Vores SP siger at det er meget normalt, at børn har "fornemmelser", og at vi bare skal lade hende være, så går det over. Men altså...................jeg synes sgu' at det er for meget.
Råd modtages gerne..............
Anmeld