Baby svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Findusinde

Jeg skal starte til baby svømning med lille Laura i morgen.. Der står på svømmeklubbens hjemmeside at babyen ikke skal ha ble på men blot en badebuks.. Det har jeg så købt i dag.. men jeg kan simpelthen ikke fatte at de ikke skal ha en ble på... Regner de med at babyen ikke lige nøjagtig tisser den halve time?? Er der andre der kan forklare mig hvorfor der ikke skal en ble på...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Elizabeth Nuñez

Ved ikke. Da Ameli og jeg gik til baby svøm, fik vi besked på at tage en svømmeble på.. netop pga held.. og det holder den lille badebuks altså ikke

Anmeld

3. januar 2010

Skouboe

Min mand (der er ham der går til på babysvømningshold med vores datter) fortæller mig at badebukser til babyer og svømmebleer virker lige godt. Ingen af dem holder tis inde - det er noget man må finde sig i, når man går til babysvømning. Formålet med dem er at holde afføring inde.

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg har rent faktisk fået at vide af min jordmoder at børn under 1 år, automatisk lukker af, så de ikke KAN tisse, når de er under vand, men i det de kommer op af vandet, kan de finde på at gøre det. Så jeg undre mig også lidt, hvis ikke de skal have ble på - ellers tisser de da bare når de er på armen af dig og på gulvet i svømmehallen. Men jeg ved det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.