Sover på eget værelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Barbamama

Ja.... Jeg har flyttet Carla ind på sit eget værelse. Jeg tænkte at det nok var en god ide nu for det bliver nok ikke nemmere senere. Sundhedsplejersken mente også det ville være et godt tidspunkt. Men åh altså... Det er hårdt for mig. Jeg sidder inde i stuen og savner hende så forfærdeligt fordi jeg ved jeg ikke skal ligge ved siden af hende i nat og høre hendes små grynt. Det er bare slut nu... Men jeg ved bare at jeg ALDRIG ville blive klar og hun skal derind. Men altså min lille baby.... Hun bliver så stor og nu skal jeg også snart til at undvære hende i dagtimerne fordi jeg starter arbejde d. 25.jan. Det gør bare så ondt indeni at tænke på. Jeg kan bare slet ikke undvære hende.... Ja jeg synes lige jeg har det lidt hårdt nu...Piv piv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ja.... Jeg har flyttet Carla ind på sit eget værelse. Jeg tænkte at det nok var en god ide nu for det bliver nok ikke nemmere senere. Sundhedsplejersken mente også det ville være et godt tidspunkt. Men åh altså... Det er hårdt for mig. Jeg sidder inde i stuen og savner hende så forfærdeligt fordi jeg ved jeg ikke skal ligge ved siden af hende i nat og høre hendes små grynt. Det er bare slut nu... Men jeg ved bare at jeg ALDRIG ville blive klar og hun skal derind. Men altså min lille baby.... Hun bliver så stor og nu skal jeg også snart til at undvære hende i dagtimerne fordi jeg starter arbejde d. 25.jan. Det gør bare så ondt indeni at tænke på. Jeg kan bare slet ikke undvære hende.... Ja jeg synes lige jeg har det lidt hårdt nu...Piv piv

Jeg kan godt forstå du savner hende ved din side om natten

Her flyttede pigerne ind på deres eget værlse da de var 4mdr, det var også der de begyndt at sove i gemmen.. jeg syndes også det var hårdt de første to nætter, men hvor er det dejligt at få sit eget soveværlse igen!

Jeg starter som sagt på skole i morgen og har set frem til, men i dag kunne jeg godt mærke på mig selv jeg kommer til at savner pigerne selvom jeg er lidt træt af at gå hjemme.... Men jeg tror på det bliver godt til vores piger de kommer ud og oplever lidt mere end deres mor

Anmeld

4. januar 2010

JustAnotherName

Kan SAGTENS følge dig. Jeg vil have det nøjagtigt ligesom dig!

Men det er nu også rart at få soveværelset for sig selv igen, når man lige vænner sig til det

Bianca kom på eget værelse, da hun var omkring 7 måneder. Og det gik helt problemfri. Tidspunktet var helt rigtigt, og siden har hun sovet alene.
Hun sover igennem og gerne 12-13 timer i træk. Skøøønt!

Celina er stadig i vores soveværelse, da vi endnu ikke har fået lavet hendes værelse. Jeg er lidt ærgelig over, at vi ikke har fået det gjort klar endnu. Ikke fordi jeg ikke vil have hende inde hos os. Men det kunne være rart, hvis hun også havde sit eget. Og så kunne hun måske også vænne sig lidt til det, inden hun skulle sove derinde alene (det er nemlig oveni også rummet der ligger længst væk fra vores soveværelse). Men her til foråret skal hendes værelse laves, så hun også kan komme på eget værelse, inden min barsel slutter.

Huuh....det er bare vemodigt, når ens barsel er ved at være slut..
Man bliver aldrig rigtigt klar til at skulle give slip, tror jeg.
Men alting bliver nemmere, NÅR det er sket. Når man står på den anden side af det ....så kan man med tiden ligefrem NYDE tiden alene lidt ind imellem. Men ikke mere, end at det altid er rart, at hente sin lille guldklump og have tid sammen med dem.

Uhh, jeg kommer også til at savne Celina, når det er....
Jeg troede egentlig måske, at det ville være nemmere med nummer to, for jeg har jo været turen igennem een gang før med Bianca.
Men jeg synes nu alligevel ikke at det føles spor lettere denne gang!

Anmeld

4. januar 2010

Barbamama

åh ja det var hårdt og mine ører har været meget lange i nat. Ha ha ha. Men hvor har hun sovet længe. Hun blev puttet allerede kl 17.30 i går for hun var bare så træt og pylret. Det tog lidt lang tid, men hun sov altså til klokken 7.30!!!! Og vi plejer at stå op klokken 6. Det var helt vildt. Så det er nok ikke verdens dårligste ide vi fik med at lægge hende derind. Men ja jeg savnede hende. Jeg er glad for at det bliver nemmere. Men det skal det jo også. Det er nok bare noget alle skal igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.