Barn nr.2 og bryllup efter ca 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

pernille-82

Godaften. Jeg er i et kæmpe delemma. Min kæreste vil rigtig gerne have barn nr.2. Og det vil jeg også rigtig gerne For det hele vil passe perfekt med alderforskellen af nr.1 og 2, job osv. Men her i julen friede min kæreste til mig - endelig Og vi har sat dato i juli 2011. Men hvis vi skal prøve at blive gravide nu, kan jeg tidligst føde i okt måned (sådan ca +/-) Ergo den lille ny vil så være omk. 8-9 måneder. Jeg vil jo helst være uden børn den dag, hvis I forstår Men kan man tillade sig og  håbe på, at der er nogle bedsteforældre, som vil hjælpe til? Jeg har den bedste svigermor i verden, som siger at hun altid vil hjælpe os og specielt den dag. Jeg er bare ik den type, som vil presse på. Men drømmen om nr.2 er bare så stor. Derudover skal vi til bryllup til sommer i USA og samtidig holde ferie derovre i total 3 uger. Der vil jeg jo også være gravid. Vil det være en god idé at være gravid til min svigerindes bryllup i USA?

Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig eller har et godt råd. For jeg vil så gerne være gravid og jeg ser frem til mit bryllup. Men jeg vil bare ik være til besvær for den person, der skal være barnepige for mit yngste barn i 2 døgn.

Hilsner fra den MEGET forvirret mor/kommende brud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

tumle81

Bare lige et lille spørgsmål, skal din svigermor ikke med til dit bryllup??

Vi havde selv pasningsproblem da vi blev gift, men heldigvis har vi en veninde via min svigerinde, som skulle passe deres datter og også indvilligede i at passe vores datter på 2 år og 3 mdr. Resten af vennerne og familien var jo med til festen...

Ville ikke synes det var et problem at tage på ferie eller til bryllup med mave på, det kan sagtens lade sig gøre. Du skal blot huske på at man ikke må flyve i sidste del af graviditeten, og at man kan få problemer med blodomløbet i så lange flyvninger! Snak med lægen om dette.

Måske får du en perfekt graviditet, men der er også risiko for at få bækkenløsning eller lign, og så er det ikke rart at skulle en masse...

Knus Kathrina

Anmeld

4. januar 2010

LouiseNielsen

Vi skal giftes d 3 juli i år, og vi har til den tid Nicklas på 3 år og den lille ny vil være 3 mdr ca, men ser det ikke som et problem.... Vi holder ikke bryllup for at få en KÆMPE drukfest osv ud af det, så vores børn skal være med hele aftenen, vi tager tremmeseng og barnevogn med, også kan de blive puttet når de er trætte.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.