Vil I ikke nok hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Dictes mor

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive eksamensopgaver, og som en del af den ene skal jeg lave en spørgeskema undersøgelse med kvinder, og det er her I kommer ind i billedet, kan jeg få jer til at hjælpe mig? Det vil ikke tage jer særlig lang tid, og det vil betyde alt for min opgave, faktisk vil jeg ikke kunne bestå uden. Undersøgelsen handler om internet og reklamer og er selvfølgelig helt anonym.

Jeg tænker, at vi kan gøre det på den måde, at I skriver her, hvis I vil hjælpe mig, så sender jeg jer skemaet på en mail enten herinde eller privat alt efter, hvad der passer jer bedst, det skal ikke være jer til besvær. I svarer på spørgsmålene og sender det tilbage til mig så hurtigt som muligt?

Vil I ikke nok være søde at hjælpe mig, please please ellers kan jeg ikke bestå min eksamen og tage på barsel med god samvittighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive eksamensopgaver, og som en del af den ene skal jeg lave en spørgeskema undersøgelse med kvinder, og det er her I kommer ind i billedet, kan jeg få jer til at hjælpe mig? Det vil ikke tage jer særlig lang tid, og det vil betyde alt for min opgave, faktisk vil jeg ikke kunne bestå uden. Undersøgelsen handler om internet og reklamer og er selvfølgelig helt anonym.

Jeg tænker, at vi kan gøre det på den måde, at I skriver her, hvis I vil hjælpe mig, så sender jeg jer skemaet på en mail enten herinde eller privat alt efter, hvad der passer jer bedst, det skal ikke være jer til besvær. I svarer på spørgsmålene og sender det tilbage til mig så hurtigt som muligt?

Vil I ikke nok være søde at hjælpe mig, please please ellers kan jeg ikke bestå min eksamen og tage på barsel med god samvittighed.

Selvf. vil jeg da gerne hjælpe

Du kan sende til    trineanka19@hotmail.com

Men jeg kan først svare i aften når Malucca er i drømmeland.

Anmeld

3. januar 2010

Dictes mor

malucca09 skriver:

Selvf. vil jeg da gerne hjælpe

Du kan sende til   trineanka19@hotmail.com

Men jeg kan først svare i aften når Malucca er i drømmeland.

Tusinnd tak søde, så meget haster det ikke, bare det du vil hjælpe er fantastisk Jeg sender det med det samme.

Anmeld

3. januar 2010

anna-jonas

Send da også en til mig..................mettebach69@hotmail.com

Knus Mette

Anmeld

3. januar 2010

MORJESPERSEN

Send endlig en til mig, vil gerne hjælpe dig

fie_olsen@hotmail.com

Anmeld

3. januar 2010

Barbamama

ja jeg er også klar men jeg tjekker den nok først i morgen aften. Knus michella80@jubii.dk

Anmeld

3. januar 2010

Ida.

3. januar 2010

susan82

Du sender bare

Min mail er susan.m.sorensen@gmail.com

Anmeld

4. januar 2010

Karo

Selvfølgelig vil jeg da det.

min email addresse er katjaogmartin@sol.dk

Anmeld

4. januar 2010

mama09

Majastina skriver:

hvis du kan bruge en til, hvis jeg også gerne hjælpe

Trine9000@gmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.