Skal/Skal IKKE.. Endnu et psr spørgsmål om at sove i stuen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Heidi.

Ja min mand og jeg overvejer jo at købe en lækker sovesofa og dermed sove i stuen... Det eneste vi bruger vores soveværelse til er at sove.. vi har ikke kontor derinde eller noget.

Frederikke på snart 6½ deler værelse med Phillipa på snart 3½. Men Frederikke er nået dertil hvor hun bare gerne vil være i fred på sit værelse. Hun vil gerne sidde og lave ting uden lillesøster hele tiden står på nakken af hende, og det samme når hun har legekammereter på besøg.

Vi syntes jo at vi bør peroritere børnenes behov over vores egne... Og det er ikke resten af livet, det gælder, det er bare indtil vi får mulighed for at sælge denne lejlighed og få en der har et værelse mere.

Hvad ville i gøre. Ville i kunne sove i stuen i nogle år?? Og til jer der gør det, er det ok, og vis mig evt nogle billeder af jeres sovesofa..

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Honningblomst

Hej søde...

Er det muligt at I evt kunne sove i det rum hvor den lille har værelse og så pigerne sover sammen i det andet værelse. Men at I så har en smart løsning på den lilles værelse...evt en hoppemadras med puder og ribbe inde hos hende og så sover i der om natten og den store kan så have en huleseng hvor den lille sover nederst og så ellers har legeværelse om dagen der hvor i sover? Så får de det dejlige ved at sove sammen, I slipper for støv konstant og det at rydde op hver morgen i stuen, at I ikke kan gå i seng en af jer osv...

Giver det mening? Det er i hvert fald sådan jeg ville gøre det herhjemme, hvis dte en dag bliver aktuelt...

Knus Eva..

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Vi sover i stuen og en pæn lædersofa som kan laves om til en sovesofa og du kan ikke se på den at det er en sove sofa. vi synes begge det er det bedste valg vi gjorde vi nyder så meget Lucas eget værelse og her er det os kun en periode til vi bliver færdig med førstesalen. 

Jeg ville helt klart gøre som i overvejer for jeg kan selv huske hvordan det var at dele værelse med lillesøster og ja undskyld men sådan nogen små lillesøstre kan være R.. irriterende ha ha.

Kram

Anmeld

3. januar 2010

Winnie

For mig er det afgørende at stuen er en gennemgangs stue og derfor sover vi ikke i stuen her, men har gjort det tidligere og havde det fint med det. Vi sov på en stor boxmadres, som med en masse puder blev en perfekt familie tv hyggesofa, (for os ).

Eva's ide lyder ellers også super.

Anmeld

3. januar 2010

vatten

Jeg sover i stuen og har gjort det snart 1½ år. Det generer mig ikke.

Til marts flytter vi i min kærestes to-værelses og der kommer vi også til at sove i stuen. Stuen er dog meget lille, så vi skal hurtigst muligt have sparet sammen til en sovesofa i stedet for dobbeltsengen. Men jeg er sikker på, at det ikke bliver et problem før Mathias bliver så gammel, han er længere oppe om aftenen end os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.