Øv bøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Corn

Er idag 14+2 og alle tegn er bare væk. Ingen ligamentsmerter, ondt i ryg eller lænd, ingen kvalme, intet tegn på at spiren har det godt derinde.... Og maven virker ikke gravid at føle på...

Ja man havde det jo faktisk bedre, da man havde det skidt

Ser rigtig meget frem til jm besøg den 13. januar... Så jeg kan høre noget hjertelyd, og få ro på nerverne...

Æv hvor er tiden lang, indtil man kan mærke spiren danse rundt derinde, så man er sikker på at alt er godt....

Hjertesuk herfra

Majken 14+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

LouiseNielsen

Hej med dig

Forstår så udemærket godt din nervøsitet, for jeg var ikke et hak beder selv da jeg ikke var længere henne, hverken med Nicklas eller min nuværende graviditet.

Men husk på at ikke alle har symptomer, og dem der ikke har skal jo bare være glad for det, for "besværet" kan tids nok komme...

Du skal ikke være nervøs, var der nogget galt med spunken i maven, så ville du mærke det!

kram

Anmeld

3. januar 2010

Corn

Sjovt som jeg synes at jeg bekymrer mig meget mere denne gang... Synes ikke jeg var så urolig sidste gang...

Føler mig ligeså usikker som ved 1. gang og det havde jeg nok ikke regnet med skulle ske ved baby3.

Og synes jeg er meget mere utålmodig end de andre to gange.

Anmeld

3. januar 2010

lululupo

Jeg havde det præcis som du, fra den ene dag til den anden forsvandt sympt men et par dage efter var mit første jordmoder besøg, vi hørte hjertelyd så alt var i den fineste orden, tag det bare helt roligt......

Anmeld

4. januar 2010

noah3006

Ja ditto her.... jeg har en søn på 4 og venter nu barn nr 2. Er meget mere nervøs og tænker hele tiden på om der skulle ske noget, underligt man ikke gjorde det på samme måde første gang. Synes det er rart at se man ikke er ene om at være bekymret, og se hvad andres symptomer er,  så kan man da dæmpe sin nervøse tanker lidt.

Man skal jo også huske på at ingen graviditeter er ens, og nok den man skal lære mest af, for tror man er god til at samligne forrige graviditet med den man nu er igang med, og så bliver man bare usikker da de jo ikke er ens. Så tænk positivt, og nyd dagene, selvom de kan være lange.

Anmeld

4. januar 2010

Corn

Ja man skal bare brokke sig over at have det godt, og igår aftes måtte jeg pivende lægge mig på sofaen med ondt i ryg og lænd...

Så kan jeg lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.