Voksipose - hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.460 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

LineD

Hejsa alle i skønne mødre

Nu har jeg efter en uges kamp med vores billige "drømmepose" blevet SÅ gal på den at jeg har købt en Voksi med ulddyne.

Endten var Liam alt for varm, eller alt for kold, og det duer bare ikke.

Men nu til mit spørgsmål, hvor meget ekstra tøj skal de ca. have på i en voksi?

I "drømmeposen" skulle han både have en tyk flyverpose, elefanthue, halsedisse, luffer og sutsko på.

Men hvad skal han have på i uldposen? (Han er godt 6 uger og godt tyk )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

LineD skriver:

Nu har jeg efter en uges kamp med vores billige "drømmepose" blevet SÅ gal på den at jeg har købt en Voksi med ulddyne.

I "drømmeposen" skulle han både have en tyk flyverpose, elefanthue, halsedisse, luffer og sutsko på.

Hejsa.. Nu er jeg ikke mor endnu, men jeg "havde" min niece 1 år, hvor jeg brugte en voksipose i barnevognen. Hun havde strømpebuks eller bukser på, bluse og en fleecetrøje på. Og da hun var helt lille en lille hue, så ørene ikke blev kolde Hun havde ingen sutsko på - men engang imellen luffer, hvis ikke hun ville have hænderne nede i posen

Knus Sabrina 31+4

Anmeld

3. januar 2010

eliasogmor

LineD skriver:

elias har uldbukser, bukser, bluse ,.trøje, det er bare hans normale tøj, så får han enten hans vinterjakke på, hue handsker, på en så kold dag som i dag, eller bare hans fleecejakke og hue og handsker...og vi har også den originale voksi....

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Jeg har en slee bee pose og der har Lucas bare sit alm tøj på hue og halsedisse hov og sine luffer men det fordi han tager hænderne op over hoved så får han jo kolde finger.

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

jeg hev min lille fætter op af en voksi for en lille uge siden i det her utrolig kolde vejr og der havde moderen givet ham bodystocking langærmet t-shirt en fleecetrøje, hue og handsker på... men bare ben altså.. og han var dejlig varm men man kunne jo godt tage et par tynde bukser på ham nu han er så lille...

Anmeld

3. januar 2010

SaNiNa

Vi har en voksi og Nicklas har en ekstra trøje på tit sover kan bare i sit nattøj (om morgnen med ekstra trøje) hel hue, futte og hansker og han er dejlig varm når han kommer ind

Anmeld

3. januar 2010

Knudsen

Vi har en duniduo pose, og har kun efterårsdynen i..

Oskar har sit alm tøj på og futter, derudover har han to par hjemmestrikkede luffer(da hænderne også gerne skal være over dynen), hue og en trøje.. Idag hvor det har været rigtig koldt har han også en ekstra hue på.. Har endnu ikke fået købt en hue med uld til ham.. Han er også dejlig varm når han kommer op..

Anmeld

3. januar 2010

Na-Wi

Når William er i sin voksipose har han en body, bukser, bluse, sokker en lille jakke og hue og vanter til når han har hænderne oppe.. Den er dejlig varm så de behøver ikke at have det vilde vinterudstyr på

Knus Nanna

Anmeld

3. januar 2010

LineD

Tusind tak for svar allesammen!
Glæder mig super meget til at prøve den af i morgen, har hørt så meget godt om Voksi'en og uld generelt, så idag så marcherede jeg bare ind og købte den gjorde jeg (Hurra for de kommende børnepenge, for billig er den godt nok ikke ).

Og så glæder jeg mig til ikke at skulle tjekke ham hele tiden, for hvad jeg kan læse mig til hjælper ulden til at de altid har det tilpas/i hvertfald ikke er badet i sved! ...

Knus Line, FULD af forhåbninger til den nye pose!

Anmeld

3. januar 2010

tumle81

Vi har en duniduo med vinterdyne i.

Min søn på 2 mdr har en fleece dragt på udove sit alm tøj, han er ikke for varm eller kold men lige tilpas...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.