3D scanning i uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

@spire

Hey tøser

Har ikke startet noget emne før, men tænkte i måske kunne hjælpe mig lidt med svar.

Jeg har under hele min graviditet ønsket mig en 3D scanning, men har ikke helt haft økonomien eller overskud til det, samt alle omkring mig har sagt det var en fjollet ting at bruge penge på.

Men nu har jeg besluttet mig for at det altså er en oplevelse jeg ikke vil gå glip af, koste hvad det koste vil, og har derfor fået en tid imorgen kl. 08.00 på scanningsklinikken i Hvidovre.

Så ville faktisk bare høre om der er andre der har fået en 3D scanning så sent? (jeg er i dag 32+2) - Og hvad jeres oplevelse har været af det? Var der et godt resultat med billeder osv?

Håber meget at høre om nogle der har haft en positiv oplevelse af det, og at jeg ikke er for sent ude 

Knuz @spire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Anirak

Den bedste 3D-scanning får man mellem uge 28-32, efter anbefalingerne.

Jeg er sikker på, at du får en rigtig god scanning. Du skal blot være opmærksom på, at du vil se babyen 'delt', fordi den er for stor til at være på ét billede. Held og lykke i morgen - og læg da endelig billeder herind.

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

hvad koster det?

Anmeld

3. januar 2010

luckas-mor

jeg gav 800 for min,(:

tror at det er forskelligt fra sted til sted

Anmeld

3. januar 2010

Sisley

Priserne i KBH og omegn er kr. 1.000-1.200 (man kan vist få rabat, hvis der tidligere er lavet kønsskanning samme sted)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.