Er stoppet med at ryge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Kloster

Hej.

Jeg er stoppet med at ryge d. 1. januar. Har det egentligt fint nok med det, men ved, det bliver meget værre... Når jeg bliver svag i uge 2.

Jeg har motivationen, men savner virkelig det at lige ryge... Lave denne "aktivitet". Også er jeg nærmest konstant sulten. Min mave rumler virkelig.

Vil så gerne være noget mere aktiv og komme i form, men hold da op, det er svært at komme ud, når der fryser 10-15 grader og sneer.

Ville bare lige dele det med jer...

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Vingummien

Det er sgu da flot.

Jeg stoppede med at ryge da jeg fandt ud af at jeg var gravid og jeg havde altid noget grønt f.eks gulerod hjemem jeg kunne gnaske lidt i hvis den blev svær. Men efter lidt tid fandt jeg ud af at jeg faktisk ikke savnede det overhovedet.

Nu syntes jeg det er træls at sidde ved siden af en der lige har røget en smøg for så kan man rigtig lugte den der lugt fra deres ånde, og hvis det sidder i ens tøj efter en fest

Men den gode lugt når folk tænder en frisk smøg, den kommer jeg nok aldrig over

Anmeld

3. januar 2010

Honningblomst

Godt gået... løb en tur hver gang du får lyst til at ryge...det kan man sagtens i koldt vejr, du får hurtigt varmen.

Knus..

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

det sgu flot!! tillykke med det... - og hold den... det vil du være sig selv evig taknemmelig over..

jeg stoppede også da vi startede projekt baby, men smugrøg indtil der var to streger på testen - total dårlig stil og fortryder det også.. men hey, det er de ting vi GODT kan finde ud af der skal fremhæver...

skide godt gået!!

Anmeld

3. januar 2010

Sisley

Det er pisse svært i starten, men det bliver bedre!!! Jeg var dagligt inde på en rygestop-side, hvor man kunne skrive dagbog og debattere med andre ex-rygere og det fungerede rigtig godt for mig! Jeg stoppede "officielt" i september 2008, men holdt det meget, meget dårligt! Sidste smøg blev røget i begyndelsen af august 2009 og få dage senere opdagede vi graviditeten.

Pøj, pøj med det og skriv endelig hvis du har brug for lidt opbakning.

Sisley

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.