Hvad skal jeg vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

svaller

Hej alle i skønne kvinder

Ja som overskriften siger ved jeg ikke helt hvad jeg skal vælge, voksi pose eller dyne??

Hvad bruger i??

Og hvor gammel var jeres lille pus da i stoppede med lift i barnevogn?

Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

LinLin

har ikke haft en voksi - så det kan jeg ikke hjælpe med. Men david kunne bruge sin lift -> 6 mdr

Anmeld

3. januar 2010

Lise

Min søn var ca 2½ måned da vi stoppede med at bruge liften. Brugte herefter voksipose i barnevognen - og gør det stadig - ville ikke have undværet voksiposen for noget som helst. Det er absolut en af de bedste køb vi har gjort af babyudstyr!!! Min søn er 2½ år gammel nu, og voksiposen vil blive overtaget af lillebror, der kommer snart.

Vi bruger ikke voksiposen om sommeren - der er den for varm (også med sommerdynen). Her bruger vi i det babydyne, tæppe eller stofble alt efter hvor varmt der er.

Lise

Anmeld

3. januar 2010

Vingummien

Har aldrig brugt voksipose, har bare haft en god vinterdyne til ham, kommer også an på hvor vindtæt barnevognen er. Og så har han haft en god varm dragt på og det har fungeret for os, han var aldrig syg.

Han kunne være i liften til han var ca 3 mdr, men han fyldte også rigtig meget med arme og ben hehe

Anmeld

3. januar 2010

SaNiNa

Vi brugte en dune da det ikke var kold (der hvade vi heller ikke en voksi) men i efteråret købte i en og nu bruger vi ikke andet i barnvognen når han skal sove.

Da Nicklas var 2½ månede var det slut med lift da han kunne få sine ben over kanterne

Anmeld

3. januar 2010

Janep

Hannah blev født om sommeren så vi havde ikk brug for en voksipose. ig da det blev vinter brugte vi bare en god tyk dyne og et tæppe.og så var hun goakket ind
Hun var aldrig kold så vi har aldrig haft brog for sådan en.

er sikker på at det er en god ting at købe. men er os sikker på at man sagtens kan undvære.

jeg ska føde her li om snart og har ingen købt, men nu må vi se. det kan jo være jeg ombestemmer mig inden

Anmeld

3. januar 2010

Honningblomst

Voksi voksi voksi...det er det bedste køb jeg gjorde og den kan bruges indtil de ikke sover i barnevogn mere...om sommeren brugte jeg dog bare dyne eller tæppe.

Men du vil ikke fortryde at ofre penge på en rigtig original voksi.

Knus..

Anmeld

3. januar 2010

Knudsen

Vi har her til nummer to valgt at købe en duniduo pose og er rigtig glade for den..

Vi brugte bare alm dyne til vores den første og manglede ikke "voksiposen", så jeg tror at det er en smagssag og hvad man vænner sig til at bruge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.