Gravid som frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.773 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

anneR

Hejsa....

vil lige hører om der er nogen som har arbejdet som frisør under en graviditet?

Er lidt  tvivl om hvor meget jeg skal tage hensyn til at jeg er gravid. Ved godt man selvfølgelig skal holde sig fra for meget kemi, men det er næsten umuligt, men for dog eleverne til så meget så muligt.

Men tænker mere på belastning af ben og ryg, nu hvor jobbet er meget stående. Er der nogen som har nogen gode råd til noget træning eller øvelser, som ville kunne hjælpe.

Sidst jeg var gravid, var jeg kun i lære som frisør, så der kan man få nogen flere pauser, ind nu hvor kunderne afløser hinanden.

Håber der er noegn som har nogen gode råd

Knus Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Muffinmus

tror du ikke du skal bruge stolen så meget som muligt. Og IKKE farve hår unde de tykkeste handsker du overhovedet kan få.det hårfarve er direkte gif for din krop selv uden at du er gravid..og de kemikalier du tilføre dit barn som gravid oplagres i dit barns krop..så det vil aldrig komme af med det. rug derfor ikke den slags giftige ting når du er gravid. Der er en grund til så mange frisører må holde, det er bla fordi deres hænder slet ikke kan tåle det.Min gamle veninde har fuldstændigt fået smadret hendes hænder og går nu og venter på arbejdsskade erstatning for hun kan ikke arbjede som frisør mere.

Ved det kan være super svært med kunder, og ved ikke hvordan du arbejder. Men hvis i er flere må du simpelthen tage dig af klipperiet og lade andre farve

Anmeld

3. januar 2010

anneR

MariaE skriver:

tror du ikke du skal bruge stolen så meget som muligt. Og IKKE farve hår unde de tykkeste handsker du overhovedet kan få.det hårfarve er direkte gif for din krop selv uden at du er gravid..og de kemikalier du tilføre dit barn som gravid oplagres i dit barns krop..så det vil aldrig komme af med det. rug derfor ikke den slags giftige ting når du er gravid. Der er en grund til så mange frisører må holde, det er bla fordi deres hænder slet ikke kan tåle det.Min gamle veninde har fuldstændigt fået smadret hendes hænder og går nu og venter på arbejdsskade erstatning for hun kan ikke arbjede som frisør mere.

Ved det kan være super svært med kunder, og ved ikke hvordan du arbejder. Men hvis i er flere må du simpelthen tage dig af klipperiet og lade andre farve

med hensyn til kemien ved jeg man skal være mere forsigtig, men ved også de har trukket lidt i land igen med hvor giftigt det er. det skal bare ikke i kontakt med huden, det er først der det går i blodbanerne. Har fundet ud af at grunden til råber op om frisør er fordi det er det eneste fag hvor der direkte er lavet statestikker over al den slagt. og med hensyn til allagi, er der nogen som har belæg for det andre har ikke. men det er jo en chance man tager nåe man går ind i faget. med ved jeg arbejder med nogen af de mildeste produkter på marked.

Men tak for de mening, den er super

knus Anne

Anmeld

3. januar 2010

Ni-ko-li-ne

anneR skriver:

med hensyn til kemien ved jeg man skal være mere forsigtig, men ved også de har trukket lidt i land igen med hvor giftigt det er. det skal bare ikke i kontakt med huden, det er først der det går i blodbanerne. Har fundet ud af at grunden til råber op om frisør er fordi det er det eneste fag hvor der direkte er lavet statestikker over al den slagt. og med hensyn til allagi, er der nogen som har belæg for det andre har ikke. men det er jo en chance man tager nåe man går ind i faget. med ved jeg arbejder med nogen af de mildeste produkter på marked.

Men tak for de mening, den er super

knus Anne

jeg er laborant og der er bestemt også lavet statestikker over de giftige stoffer på vores område... bare pas godt på, og hvis noget lugter SKAL du have udsugning.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.