.. Og det har jeg sådan set gjort længe.
Stirre ud i luften. Fjernsynet kører, men hvad jeg "ser" ved jeg faktisk ikke.
Knægten har de sidste par aftner fået lov at falde i søvn på sofaen, for jeg ORKER ikke at tage kampen med ham, om at han skal ligge i sin egen seng.
Jeg sidder mest af alt med følelsen - Jeg har lyst til at tude!
Men over hvad, det ved jeg virkelig ikke?!
Min veninde har lige fortalt mig at hun misunder mit liv.. Men for hvad?
Ja, jeg har verdens dejligeste søn - Og jeg vil ikke undvære ham for noget andet .. Men jeg har intet liv, selv!
Jeg lever HANS liv. Misforstå mig nu ikke, for jeg elsker min søn OVER ALT PÅ JORDEN, men jeg savner sgu lidt hende den glade pige, jeg var engang.
Den pige der var sprængfyldt med energi og selvtillid, og som ingen kunne slå ud.
Jeg savner at kunne tage et bad, som ikke skal planlægges, jeg savner at bruge tid på mig selv, jeg savner en at gøre mig lidt lækker for, jeg savner en der fortæller mig at jeg er smuk, jeg savner et kram - I ved, sådan et rigtig tryghedskram. Sådan et, som kun en fyr kan gi. Jeg savner at få et kys.
Jeg har nogle fyre omkring mig, og nogle der gerne vil se mig - Men jeg aflyser i sidste øjeblik, for tænk hvis jeg skuffer dem ?
Jeg er jo ikke den pige, de kender fra dengang.
Tænk hvis de går herfra, og jeg aldrig høre fra dem igen ?
Min krop er ikke som den var engang - Jeg vejer 6 kilo mere end jeg gjorde før jeg blev gravid, og det er jo sådan set ikke meget - Men det ser ud af meget, fordi det hele sidder lige på maven.
Det ser helt forkert ud. Mine ben og arme er så tynde, og så kommer der ellers bare en mave, der hænger. Og jeg har virkelig fået brede hofter.
Jeg dyrkede også meget motion engang .. Det kan jeg ikke nu, hvor jeg er alene med knægten. Jeg var prof. danser og gik meget op i min sport.
Jeg savner bare en at få kærlighed og omsorg af - En jeg kan dele dagens og livets op - og nedture med , en der gider at høre på mig, når jeg er nede, en der vil smile og grine med mig, når jeg er glad og en der gider sidde og glo fjernsyn med mig, på sådan en kedelig aften, som denne!
Juuuhuuu, hvor er du henne ?
Hvis der er nogen der finder ham, så sig lige til, ikk ?
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, jeg måtte bare ud, med mine tanker.
Forsat go' weekend.

Anmeld