Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har bare et enkel spørgsmål.. hvis man er i uge 8 eller 9 deromkring ihvertfald bløder det så meget hvis man får en spontat abort og kommer der mange klumper ,,? ved godt den ikke hører til her men kan altså ikke spontat abort..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg aborterede i uge 11. Det var sådan lige som menstruation - ingen klumper (de kom først da jeg havde fået en stikpille på sygehuset...)
okay er nemlig endten i uge 8 eller 9 er ikk sikker,, men har pletblødt lidt en dag også har det været væk og plet blødte engang her den 31 december,, og hverken igår eller idag har der været noget
Anonym skriver: okay er nemlig endten i uge 8 eller 9 er ikk sikker,, men har pletblødt lidt en dag også har det været væk og plet blødte engang her den 31 december,, og hverken igår eller idag har der været noget
Har du taget positiv g test før, og hvad med nu ?
Man kan nemlig godt få noget menstruations lignende noget selv om man er gravid.
for du er gravid
tog to positve teste her to dage før jul.. også dagen efter begyndte det at pletbløde lidt .. og stoppede og kom igen efter tre dage,, også tog jeg to negative teste.. men der er os det at min kæreste's storebrors kæreste. os havde taget en positiv test også fik hun en magen til min hvor hendes os var negativ også har hun næsten lige taget en anden tes hvor den var positiv igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128