Mærke liv allerede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.663 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Anne85

Hmmm... jeg er kun i uge 15... gavid med mit 2. barn. Men synes jeg den sidste uges tid har kunne mærke små bobler i maven  Kan jeg mon virkelig mærke liv allerede eller er det ren indbildning?? Sidste gang var jeg længere henne end uge 20 (men der lå min moderkage også fortil så den skulle han jo først sparke i)

Hvornår kunne I andre flergangsfødende mærke liv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anne85 skriver:

Hmmm... jeg er kun i uge 15... gavid med mit 2. barn. Men synes jeg den sidste uges tid har kunne mærke små bobler i maven  Kan jeg mon virkelig mærke liv allerede eller er det ren indbildning?? Sidste gang var jeg længere henne end uge 20 (men der lå min moderkage også fortil så den skulle han jo først sparke i)

Hvornår kunne I andre flergangsfødende mærke liv??

Hejsa Nu er jeg ikke flergangsfødende, men har hørt 2. gangsfødende mærker liv tidligere end 1. gangsfødende, da de ved hvordan det føles fra første gang Men jeg mærkede første gang i uge 14 med små bobler og jeg er 1. gangs gravid

Knus og god aften ..

Anmeld

2. januar 2010

Christopher&Andreas

hej...

nej tror den er go nok jeg kunne mærke i uge 15-16 sådan som du beskriver med Andreas da jeg ventede christopher kunne jeg først mærke i uge 20

Anmeld

2. januar 2010

Anne85

Så er den sikkert god nok  Ihhh hvor hyggeligt... så begynder det at være lidt mere virkeligt  Glæder mig til at få nogen ordentlige spark af lillemanden/pigen

Anmeld

3. januar 2010

Mette-Marie

Jeg har mærket liv siden 10'ende uge. Jeg var også meget slank da jeg blev gravid (BMI 17,5-18). Jeg har mærket dagligt liv siden 15'ende uge. Så jeg tror også at den er god nok.

Da jeg ventede min søn, mærkede jeg liv første gang, da jeg var 13+4.

/Mette 17+5

Anmeld

3. januar 2010

Anne85

Hold da op det var tidligt   Nu har jeg selvfølgelig ikke mærket noget idag... men det er nok fordi jeg tænker over det

Anmeld

3. januar 2010

Valle81

Hejs:0)

Jeg er gravid med mit andet barn, jeg mærkede liv den dag jeg var 15+0:0) Dvs det gjorde vi begge, min kæreste lå med hånden på maven, og bump, jeg mærkede det og sagde intet og han kiggede og sagde, der var noget:0)

Så gik der nogle uger, hvor jeg intet mærkede, og så mærkede jeg liv hver dag:0)

Christina 29+6

Anmeld

3. januar 2010

Ansemusen

Det tror jeg bestemt det sagtens kan være! Jeg mærkede første gang, hvor jeg var helt sikker, i 17+5 og det er min første graviditet. Og tidligere end de siger førstegangsgravide skal regne med at mærke liv. Så, når de siger 16. uge for flergangsgravide, burde det sagtens kunne være liv du mærker nu

Anmeld

9. juni 2010

zara83

Hejsa

Jeg er selv 18+2 uger henne. Men første gang jeg mærkede liv
var i uge 17+6. Det er mit første barn, så det må være forholdsvis tidligt. Men en rigtig dejlig følese. Har kunne mærke de små spjæt/spark hverdag siden

Hilsen Zara

Anmeld

9. juni 2010

Muffinmus

1 gang- uge 15

2 gang først uge 16:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.