Min første mmf :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Maiken85

Min niece bliver 2år i morgen og nu har jeg jo læst og set alle i andres billeder herinde så blev så inspireret at jeg selv måtte give mig i kast med en...  den er meget enkel...

chokolade bund, toblerone-fyld, chokoladebund, hindbærmousse, chokoladebund, mff-top og mff pynt...

og da jeg ikk rigtig har nogle redskaber så er tingene lavet i hånden og ja den kan vist også ses, men er nu ellers godt tilfreds med den alligevel

den ekstra i kan se på det sidste billede er en som vi lige sku prøvesmage i aften.. den blev bare klasket sammen af de resterende ting og den smagte rigtig godt mums

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes de er rigtig fine

Anmeld

2. januar 2010

Sesse89

Syns de/den er flot.

Får altid sådan lyst til kage og til selv at prøve men det tør jeg ikk helt

Anmeld

3. januar 2010

Winnie

Det er rigtig flot  Og jeg synes bare at det er helt vildt at du bare lige har kastet dig ud i at lave din første mmf kage, dagen før du skulle bruge den. Det er s.. flot

Anmeld

7. januar 2010

Maiken85

Hehe tak tak..

jamen vi havde jo tingene til at stå herhjemme... der har jo lige været jul, så vi havde både skumfiduserne, flormelisen og alt det der til at stå, så tænkte at jeg ligeså godt kunne forsøge.. om ikk andet så ku den sku da bare ryge i skralderen..

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

næææh, hvor er de fine! dem synes jeg godt du kan være rigtig stolt af!

Anmeld

8. januar 2010

Maiken85

Tak er også ret så glad for resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.