jordemoder besøg uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Sara.

Hej herinde

På mandag skal jeg til jordemoder... vil være 28 + 3 dage henne...

Har i forvejen en datter på 2 men kan ikke huske hvad der sker ved lige dette besøg....

Skønner de babyens str?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

lærkes_mor skriver:

Hej herinde

På mandag skal jeg til jordemoder... vil være 28 + 3 dage henne...

Har i forvejen en datter på 2 men kan ikke huske hvad der sker ved lige dette besøg....

Skønner de babyens str?

Knus

Det kan de godt gøre, ja

Anmeld

2. januar 2010

Sara.

Sabrina17 skriver:

Det kan de godt gøre, ja

Det håber jeg selvom skønnet selvf er en del usikker.... tror bare jeg går og gemmer på en kæmpe pomfrit

Tak for svar

Anmeld

2. januar 2010

Valle81

Har næsten lige været afsted.

Vi snakkede bare ldit om hvordan jeg hvade det. Hun fandt hjertelyd, mærkede på maven og skønnede str:0)

Og så ud af klappen, det tog vel 10-15 min:0)

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

lærkes_mor skriver:

Det håber jeg selvom skønnet selvf er en del usikker.... tror bare jeg går og gemmer på en kæmpe pomfrit

Tak for svar

Hihi, troede jeg også, men det ser ud til jeg har en lille en fisende rundt uge 30 =  1500 g. skønnede hun ham til.. Lige perfekt sagde hun, men i den lille ende Er ikke helt klar over hvad normal størrelsen er i uge 28, men du spørger hende da bare ad

Anmeld

2. januar 2010

Svenne

Min jordemor sagde, at vi skal snakke om amning næste gang (uge 28)... Men ellers ved jeg ikke, hvad der skal ske..

Anmeld

3. januar 2010

Sara.

Tak for alle jeres svar

Det er sikkert også meget forskelligt fra person til person hvad man har brug for at snakke om......

God søndag til alle

Anmeld

3. januar 2010

Sara.

Sabrina17 skriver:

Hihi, troede jeg også, men det ser ud til jeg har en lille en fisende rundt uge 30 =  1500 g. skønnede hun ham til.. Lige perfekt sagde hun, men i den lille ende Er ikke helt klar over hvad normal størrelsen er i uge 28, men du spørger hende da bare ad

Jeg kan jo lige høre mandag og så få det skrevet herinde... kommer dog ikke til net før torsdag....

Anmeld

3. januar 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Tak for alle jeres svar

Det er sikkert også meget forskelligt fra person til person hvad man har brug for at snakke om......

God søndag til alle

Ja det er der, og der er ogsp stor forskel på om man er første eller anden gangsfødende.

Er selv anden gangsfødende og så er jordemoderbesøgende meget kortere og meget specifikke, da man jo for det meste kan huske det meste, og har en mening om tingene ( fødsels, aning osv:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.