kan der være noget galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

MetteMTH

Jeg er cirka 8-9 uger henne, har hverken kvalme, eller noget som helst, Har dog haft lidt ondt i maven og skulle tisse om natten, plus at jeg syntes jeg er blevet mere følsom. syntes heller ikke rigtig jeg har fået nogle mærkelige madvaner. Er det normalt? Jeg har taget 3 tests her hjemme de er positive. Har også været hos lægen og fået en underlivsundersøgelse, han siger at jeg cirka er 8-10 uger henne, men det er stadig ikke rigtig gået op for mig endnu. Har været gravid før, der havde jeg alle symtomer, men fik en abort. kan der være noget galt? Ved godt at jeg ikke er særlig langt henne, kan bare ikke forstå, jeg ikke bare skal have lidt kvalme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

TbCp

Mette88 skriver:

Jeg er cirka 8-9 uger henne, har hverken kvalme, eller noget som helst, Har dog haft lidt ondt i maven og skulle tisse om natten, plus at jeg syntes jeg er blevet mere følsom. syntes heller ikke rigtig jeg har fået nogle mærkelige madvaner. Er det normalt? Jeg har taget 3 tests her hjemme de er positive. Har også været hos lægen og fået en underlivsundersøgelse, han siger at jeg cirka er 8-10 uger henne, men det er stadig ikke rigtig gået op for mig endnu. Har været gravid før, der havde jeg alle symtomer, men fik en abort. kan der være noget galt? Ved godt at jeg ikke er særlig langt henne, kan bare ikke forstå, jeg ikke bare skal have lidt kvalme

Det behøver ikke at betyde at der er noget galt, glæd du dig bare over at du ikke skal døje med kvalme.
Jeg havde absolut ingen kvalme eller andre symptomer og har nu en skøn datter på snart 2 1/2 år

Anmeld

2. januar 2010

MetteMTH

okay.. Hvornår begynder man egentlig at mærkelig liv?

knus Mette

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Mette88 skriver:

Min kvalme kom i uge 8 og gik først igen i uge 25 ca Vær du noget så glad for du ikke har kvalme!! Du har været gravid før, men ingen graviliteter er ens, så det kan være du slipper helt... Ellers kommer det måske først senere

Symtomerne kan sagtens nå at komme.. Det er ikke ensbetydning med der er noget galt med spiren i maven Og tillykke

Knus Sabrina 31+3

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Mette88 skriver:

okay.. Hvornår begynder man egentlig at mærkelig liv?

knus Mette

Det er meget forskelligt.. Jeg mærkede første gang i uge 14 .. Men de siger det sker oftest mellem uge 18-22

Anmeld

2. januar 2010

MetteMTH

til Sabrina: Det var tidligt, men vel en dejlig følelse

Anmeld

2. januar 2010

Valle81

Det er helt normalt.

Da jeg ventede min datter havde jeg ingen gener overhovedet, ingen kvalme eller noget, det vildelste jeg kan komme i tanke om, er at jeg i slutningen døjede med halsbrand.

Så vær glad for du er "god" til at være gravid, og kvalme skal du ovrhovedet ikke ønske dig. jeg er gravid med mit andet barn....dennne gang en dreng.....og de første 16 uger var kvalme helvede, og det vil jeg ikke ønske for den værste fjende:0)

Mht liv, så er det meget meget normalt at man først mæker liv mellem uge 18-22 og man skal først mærke liv hver dag fra omkring uge 27:0)

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Mette88 skriver:

til Sabrina: Det var tidligt, men vel en dejlig følelse

Fantaskisk følelse Men som sagt, det er meget forskelligt hvornår man mærker liv

Anmeld

3. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mette88 skriver:

Min første dag med opkast og kvalme kom i går og jeg er 13+3 Så hvad det angår skal du bare være glad for at slippe Mærkelige madvaner er ikke et must når man er gravid. Men eneste sære madvane (både i denne og sidste graviditet) er mængden af ost. Slap du bare af og nyd at du har det godt. Der kan nemt komme skavanker senere

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Åhh det tror jeg skam ikke der er. Jeg begynde først at få symtomer da jeg var 8 uger henne. men nogen slipper jo helt for det. 

Så nyd du bare du ikke skal lide under kvalme.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.