Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen altså... Nu må jeg klappe mig selv på skulderen..
Jeg kastede mig idag ud i projekt MMF-kage og jeg er egentligt ret godt tilfreds med resultatet, til tråds for min halv dårlige tålmodighed!! Det er jo slet ik så svært som jeg forstillede mig.. jeg har bare brugt almindeligt frugtfarve, for at lave lidt sjov med det.. Ville lige afprøve det MMF-sjov, inden jeg købte de rigtige/dyre produkter... Nu skal jeg bare igang med projekt Dåbskage!! (Heldigvis er det først om 8-9mdr. så har god tid!! 
Det er en gulerodskage med cheese-creme og jordnødde smør..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MUMS
Ku godt have noget kage li nu
Ja, jeg tænkte at jeg lige skulle prøve mig lidt forsigtigt frem og få et godt resultat, istedet for jeg kastede mig ud i en 3 lags bryllupskage!
hvad er MMF
din kage ser super fin ud.. men jeg fostår ikk hvordan man gør hehe
Den ser fin ud
Hvad er de 2 små kager til?
Det blev da rigtig flot Tillykke med at det lykkes så godt.
Tilmeldt skriver: Jamen altså... Nu må jeg klappe mig selv på skulderen.. Jeg kastede mig idag ud i projekt MMF-kage og jeg er egentligt ret godt tilfreds med resultatet, til tråds for min halv dårlige tålmodighed!! Det er jo slet ik så svært som jeg forstillede mig.. jeg har bare brugt almindeligt frugtfarve, for at lave lidt sjov med det.. Ville lige afprøve det MMF-sjov, inden jeg købte de rigtige/dyre produkter... Nu skal jeg bare igang med projekt Dåbskage!! (Heldigvis er det først om 8-9mdr. så har god tid!!  Det er en gulerodskage med cheese-creme og jordnødde smør..
den er bare så fin.... har lavet en selv.... men havde problemer med at sætte prikker på min..lavede en mariehøne... hvordan får man klistret dem fast???
-det gør man med meget lidt vand eller æggehvide på en pensel(bedst med æggehvide, da det tørrer hurtigst og ikke render ned af kagen og laver "løbere" )
Stinna
BlyViol skriver: hvad er MMF din kage ser super fin ud.. men jeg fostår ikk hvordan man gør hehe
Hehe... Det gjorde jeg faktisk heller ik helt , da jeg kastede mig ud i det.. Jeg var bare så opsat på at lave min egen dåbskage, så jeg måtte lære det!
MMF er skumfiduser som man smelter med vand og olie i microovnen og så ælter det med flormelis... Du må prøve det..Man bliver helt bidt af det.. Prøv at kig under Kageklubben.. Der er de hardcore-kage koner super søde til at hjælpe med fif!!
Stine 22+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128