Han lyder godt nok ikke som om han er særlig sød mod dig. Slet ikke, når han bruger alt det, han ved han kan ramme dig med. 
Du siger, at du elsker ham, men nogle gange kan kærlighed forveksles med tryghed, når man er bange for at være alene.
Kender det fra mig selv før i tiden. Jeg havde nemlig en kæreste som bare var så grum imod mig, og til sidst blev jeg nødt til (for ikke at blive helt nedbrudt) at gå fra ham.
Jeg var rædselsslagen for at forlade ham, da jeg så skulle være alene med min angst (som jeg havde dengang, og stadig lidt indimellem) og et eller andet sted elskede jeg ham osse. Men jeg fandt ud af, at jeg godt kunne klare mig selv og min angst blev mindre, fordi (tror jeg) der ikke var ham til at træde på mig, og faktisk gøre mig utryg.
Du skal tro på dig selv, og du kan godt bo alene hvis det er, det er jeg sikker på. Du kan meget mere end du tror. Din kæreste piller din selvtillid af dig og det er synd. Jeg tror han gør det mere, fordi han ved han kan (ligesom min eks), men du skal tro på dig selv, så du kan begynde at sige fra overfor ham. Så kan det være han får mere respekt for dig, og hvis ikke, så er du måske bedre tjent uden ham.
Det lyder vist lidt hårdt, kan jeg godt se, men det er ikke ment så hårdt. For jeg kender jer jo ikke, så jeg taler bare ud fra mine egne erfaringer. Jeg ønsker bare ikke du mister dig selv i det her, for jo længere tid en mand får lov at nedbryde én, jo sværere bliver det at gå...
Stort kram
håber du finder ud af, hvad der er bedst for dig og dine børn!!! OG at du kan få din mand med til lægen, så han kan få noget af vide om din sygdom!!! Jeg har selv det man kalder en ængstelig personlighedsforstyrrelse....