I ved jo alt, så nu har jeg endnu et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Dictes mor

Min søster og jeg snakkede om tøj til den lille, når nu hun kommer til marts, og vi kom derfor ind på uld bobystockings. Er det korrekt, at hvis man først begynder at bruge dem, at så skal man blive ved at bruge dem så længe det er koldt, ellers kan den lille ikke finde ud af det med temperaturen? Jeg har endnu ikke købt nogen uldbodyer, men vil jo gerne have nogen, men hvad så med de andre bodyer jeg har købt, dem kan jeg ikke rigtig bruge så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

NaFe

hmmmm..har aldrig hørt om a man ikke må skifte, så det vil jeg ikke gøre mig klog på..... Jeg har i hvert fald skiftet mellem uld den ene dag og almindelig den næste...

Anmeld

2. januar 2010

anna-jonas

Alle mine 3 unger har jeg brugt uld til...........fra 1 okt. til ca. 1 april.......og KUN uld. Det er nemlig rigtigt, at børnene bliver lettere forkølet og syge, hvis man skifter mellem uld og bomuld. Jeg har dog aldrig brugt uld til mine nyfødte...........der synes jeg det kradser for meget, og de er også pakket meget mere ind, de små nus. Ida er jo også født d. 1 marts............og hun brugte kun bomuld, indtil dette efterår, hvor jeg startede med uldbody'er.

Anmeld

2. januar 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Alle mine 3 unger har jeg brugt uld til...........fra 1 okt. til ca. 1 april.......og KUN uld. Det er nemlig rigtigt, at børnene bliver lettere forkølet og syge, hvis man skifter mellem uld og bomuld. Jeg har dog aldrig brugt uld til mine nyfødte...........der synes jeg det kradser for meget, og de er også pakket meget mere ind, de små nus. Ida er jo også født d. 1 marts............og hun brugte kun bomuld, indtil dette efterår, hvor jeg startede med uldbody'er.

Så tror jeg måske, at jeg helt vil lade være med at købe uldbodyer, min termin siger jo 22. marts, også kan jeg jo nok godt bruge de bomuldsbodyer jeg har plus alt det varme uden på. Man kan få sådan nogle bodyer, der er en blanding af uld og bomuld, tror du, at det ville være en ide at købe, eller skal jeg bare nøjes med ren bomuld?

Hvor vildt at lille Ida snart er et år!

Anmeld

2. januar 2010

anna-jonas

Majastina skriver:

Så tror jeg måske, at jeg helt vil lade være med at købe uldbodyer, min termin siger jo 22. marts, også kan jeg jo nok godt bruge de bomuldsbodyer jeg har plus alt det varme uden på. Man kan få sådan nogle bodyer, der er en blanding af uld og bomuld, tror du, at det ville være en ide at købe, eller skal jeg bare nøjes med ren bomuld?

Hvor vildt at lille Ida snart er et år!

Bare dem i ren bomuld.............og tænk lige over, hvordan de åbnes og lukkes. Jeg købte slå-om body'er til Ida...........og vupti, de var bare super nemme at montere, selv for farmand.

Ja, min lille svedske bliver snart 1 år.............og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af. Tænk, at hun om mindre end 2 mdr. runder sin første fødselsdag. Jeg håber at hun kan sidde helt selv til den tid.............og at hun kan styre sin tunge så meget, at hun kan få et stk. lagkage.

Anmeld

2. januar 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Bare dem i ren bomuld.............og tænk lige over, hvordan de åbnes og lukkes. Jeg købte slå-om body'er til Ida...........og vupti, de var bare super nemme at montere, selv for farmand.

Ja, min lille svedske bliver snart 1 år.............og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af. Tænk, at hun om mindre end 2 mdr. runder sin første fødselsdag. Jeg håber at hun kan sidde helt selv til den tid.............og at hun kan styre sin tunge så meget, at hun kan få et stk. lagkage.

Jeg fik heldigvis det samme råd af min søster med hensyn til hvordan de åbnes og lukkes, så jeg har købt den slags som ikke skal trækkes op over hovedet, men istedet kan knappes hele vejen op, så de er lette selv for farmand

Jeg krydser fingre for lille Ida, og er sikker på, at hun ikke alene kan sidde op selv, man at hun kommer til at smovse lækker fødselsdagslagkage i sig. Den første fødselsdag må alligevel være noget helt særligt. Og det ville ikke gøre mig så meget om min lille Dicte ville melde sin ankomst ganske kort tid efter Idas fødselsdag, jeg synes at to uger før termin ville passe mig fint, jeg synes, at der er så lang tid at vente endnu

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Majastina skriver:

Min søster og jeg snakkede om tøj til den lille, når nu hun kommer til marts, og vi kom derfor ind på uld bobystockings. Er det korrekt, at hvis man først begynder at bruge dem, at så skal man blive ved at bruge dem så længe det er koldt, ellers kan den lille ikke finde ud af det med temperaturen? Jeg har endnu ikke købt nogen uldbodyer, men vil jo gerne have nogen, men hvad så med de andre bodyer jeg har købt, dem kan jeg ikke rigtig bruge så?

Vi er begyndt at bruge uld til Emil og de dage han har en alm på når vi er ude så har han også en ekstra trøje på, men dem vi bruger er der hvor det er uld undvendig og bomuld indvendig, også det vi bruger i hue. Det eneste vi har i ren uld er sådan en dragt og så luffer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.