søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

svaller

Hejsa, vil lige hører.

Hvor meget sov jeres børn da de var 1-2 måneder??

Hvad siger man er det normale??

Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

mor_sabina

svaller skriver:

Hejsa, vil lige hører.

Hvor meget sov jeres børn da de var 1-2 måneder??

Hvad siger man er det normale??

Annette

Uha kan ikke huske hvor meget, men læste på netsundhedsplejersken.dk at hun råder til at spædbørn ikke er vågne mere end 1½-2 timer så skal de lægges igen.

Den tommelfingerregel har jeg briugt rigtig meget, og det har gjort det nemmere for mig at skelne mellem hvor når han er træt og overtræt, simpelthen ved at se på klokken

Anmeld

2. januar 2010

svaller

Ja det må jeg prøve, tit kan jeg bare ikke får hende til at sove før der er gået flere timer.

Anmeld

2. januar 2010

Valle81

Hejsa:0)

I den alder er det helt normalt at de sover mellem 16-18 timer i døgnet.

Som Annette skriver, så er det nemlig også meget normalt at de kun ca ar vågen i en lille times tid mellem lurerne:0)

Som jeg selv siger, de første mange måneder ggår med, mad, lort og søvn:0) he he

Christina

Anmeld

2. januar 2010

mor_sabina

svaller skriver:

Ja det må jeg prøve, tit kan jeg bare ikke får hende til at sove før der er gået flere timer.

Prøv at "overtage" lidt, og vælg for hende. Det tager noget tid at lære at aflæse deres tegn, men det bliver nemmere. Så hvis hun ikke har meldt sig efter 2 timer så lægger du hende, går måske en lille tur eller lægger noget over øjnene på hende, så du hjælper hende med at lukke verdenen ude, og finde ro. Det kan måske også være en god ide bare at stille sig tilfreds med at hun får et afbræk, og ikke nødvendigvis sover!?

Jeg håber i finder en god rytme for jer

Anmeld

2. januar 2010

svaller

Ja det håber jeg også snart vi gør. for lige nu er det hende der bestemmer helt, det lille pus

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

svaller skriver:

Ja det håber jeg også snart vi gør. for lige nu er det hende der bestemmer helt, det lille pus

Emil bestemte selv, så længe han ikke var hysterisk så måtte han gerne være  oppe ellers sov han ikke når han blev lagt. Og nu sover han 12 timer om natten og middags kur og er 17mdr. Så tror det kommer.

Nogle dage kunne han så næsten sove dagen væk, så gik fint op syntes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.