malucca09 skriver:
Hej skønne mødre,
Ja her skal Malucca jo starte i dp. på mandag... Jeg har det ikke ret godt med det, må jeg ærligt indrømme. Kan slet ikke komme mig over, at min lille pige, nu skal ud i den store verden alene.
Så helt ærlig, indkøringen har jeg ligesom smidt langt VÆK fra mine tanker. Men nu må jeg hellere grave dem frem igen. 
Det skal nok gå
. Vi andre er kommet igennem det, så det skal du osse nok. Malucca kommer osse til at synes det er spændende. Måske ikke lige med det samme, men snart!
Så jeg vil gerne høre jer om et par ting.
*Hvordan gorde I det den første dag jeres små trolde startede i dp.... Blev I der i et par timer og tog bebes med hjem, eller "efterlod" i bebes og hentede dem igen???
Jeg blev der sammen med Emma. Kan ikke huske om det var en time eller to...
Hvis I "efterlod" dem hvornår hentede I dem så igen?
*sover jeres barn udenfor ved dpérn? Altså M´dpér sige hun skal, men jeg synes sgu der pt, er alt for koldt. (og så har jeg ikke helt forstået det der med udesovning, vi voksne lægger os jo heller ikke ud og sover)
Er Malucca vant til at sove ude? For ellers kan jeg da ikke se hvorfor hun skal... Emma sov ude den første måned, (troede jeg nemlig var normen, selv om hun sov inde herhjemme i den alder). Men en dag havde hun sovet indenfor, og så sagde jeg at det kunne hun da bare gøre fremover..
Hvordan gjorde I den første uge mht. aflevering og afhentning? (altså var det hele dage, eller hentede I inde eftermiddagslur)
Mandag: Jeg var med.
Tirsdag: Hentede efter en time eller to
Onsdag: Hentede efter en time eller to
Torsdag: Hentede inden eftermiddagslur
Fredag: prøvede hun at blive hele dagen
Så tror jeg ikke der var mere lige nu.
Knus en meget bekymret MOAR. 
Det skal nok gå altsammen