Så kom året...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Dictes mor

Så kom året, hvor jeg skal være mor. Hvor er det vildt! Jeg var meget rørt nytårsaften da klokken slog tolv, og det første jeg hører min far viske til min mor: "Tænk sig, vi skal være bedsteforældre igen i år". Det er jo en skøn tanke, og jeg glæder mig så meget. Nu har jeg desværre bare lige to store eksamensopgaver, som skal skrives inden den 20 januar, hvor jeg kan gå på barsel, de skal lige overståes, og så kan jeg bare slappe af og vente på babys ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Bondepigen

Majastina skriver:

Så kom året, hvor jeg skal være mor. Hvor er det vildt! Jeg var meget rørt nytårsaften da klokken slog tolv, og det første jeg hører min far viske til min mor: "Tænk sig, vi skal være bedsteforældre igen i år". Det er jo en skøn tanke, og jeg glæder mig så meget. Nu har jeg desværre bare lige to store eksamensopgaver, som skal skrives inden den 20 januar, hvor jeg kan gå på barsel, de skal lige overståes, og så kan jeg bare slappe af og vente på babys ankomst

Ja, jeg er sikker på, du får et fantastisk (og travlt) år!!!

Anmeld

2. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Ja dét er da en fantastisk dejlig tanke  At blive mor er uden tvivl det STØRSTE (selvom det nu siges at være større at blive bedsteforældre....)

Puuuuh ja de eksamener ska da bare i hus - En travl start på det nye år må man sige. Håber du kommer godt igennem dem. Det er vel en rar tanke at vide at du bagefter kan holde barsel med forhåbentlig god samvittighed

Anmeld

2. januar 2010

msax

Det er en fantastisk følelse at vide men bliver mor (igen) i det her dejlige år.

Jeg sidder også med næsen i en bog og læser til eksamen - ØV. Men det er så dejligt når det er overstået og man ikke kan gøre andet end at vente på hvad cencor sige til det.

Mine forældre fik afvide juleaften de skulle være bedsteforældre igen, og der var ren lykke.

Nyd tiden inden fødslen og SOV SOV SOV.

SMIL Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.