Uheldet forfølger os stadig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

JustAnotherName

Igår aftes kørte jeg galt med næsten 100 km/t på motorvejen med begge piger i bien

Jeg havde været afsted for at hente pigerne, som havde fejret nytår hos deres mormor.

På vej hjem sneer det pludseligt, og det falder ret hurtigt, så jeg ikke kan se de hvide streger som adskiller kørebanerne. Jeg sagtner farten lidt, og høre så ggggrrrrrr-lyde fra dækkene som rammer den yderste hvide striplede linie, så jeg er klar over, at jeg skal ind på vejen igen. Jeg bremser og drejer forsigtigt, men vores bil har ikke vinterdæk på, og selvom det ikke er meget sne, så er det som at stå på sæbe ...jeg skøjtede bare rundt.
Jeg slap bremsen og koblede ud, for at prøve at få styr på bilen igen, men det lykkes ikke. Og jeg ramler med fronten lige ind i autoværnet inde på midten. Bilen snurrer en omgang og jeg ender heldigvis i køreretning igen, og får bilen over i nødsporet.

Til mit held kørte der ingen LIGE bagved mig, for så havde de sikkert banket lige ind i os. Dog er der, med det samme jeg holder ind i nødsporet, en anden bil som kører ind foran mig.
Jeg skynder mig bare med det samme ud af bilen, og om til pigerne bagved, for at tjekke, at de begge er helt okay. Og det var de, heldigvis!
Bilen foran mig er kørt igen ....nok fordi de så mig stige ud af bilen, og vurderede, at der sikkert var styr på det.

Jeg gik bagom bilen og tjekkede, og synes heldigvis ikke, at det så så slemt ud endda.
Jeg havde ikke engang mulighed for, at ringe efter hjælp, hvis jeg behøvede det, for min mobil var fløjet rundt, da vi kørte galt, og var bare VÆK (hvilket jeg panisk ledte efter mens jeg skældte og smældte over det).
Da jeg var sikker på, at børnene var okay, og bilens motor stadig kørte, valgte jeg at køre hjem ....uheldet skete, få kilometer før jeg var hjemme. Så jeg kørte meeeeget langsomt og forsigtigt hjem.

Da jeg stiger ud af bilen, ser jeg først rigtigt, hvor ødelagt bilen egentlig er.
Den kommer vi ikke til at køre mere i, og det er heldigt, at det kun var bilen der tog hele skraldet. Motorhjelmen er trykket helt op, så den gaber og ikke kan åbnes. Forlygterne er smadret og fronten er slået helt ind.
Og bagpå er den ene baglygte også smadret ....det var det eneste, som jeg lige havde bemærket, da vi holdte ude på motorvejen.

Da jeg kom hjem, gik det for alvor op for mig, hvor heldig vi igen havde været.
Jeg så overskriften for mig : " 01.01-2010 - 28-årig Mor kørte galt med sine to små børn på 2 år og 7 måneder. Tragisk ulykke med døden til følge på årets første dag"
Men heldigvis gik det ikke så galt!!! Og det er jeg bare så lykkelig for.

Jeg har slet ikke været i stand til at tude. jeg er bare så glad for at vi alle er i god behold. Så til H.... med at bilen er i stykker, selvom det da er skide ærgeligt. DET ER BARE EN BIL!!
Men nu har vi selvfølgelig nogle kedelige udgifter foran os. Og da det var vores stationcar jeg kørte galt i, har vi nu ingen bil med plads til barnevogn. Så vi er nødt til at anskaffe os en ny (brugt) bil ...måske skille os af med den anden vi har, og i stedet købe en scooter til Kenneth, som han kan køre til og fra arbejde på.
Men ihvertfald behøver vi en bil med plads til børnene og barnevogn mm.

Så nu må vi se, hvad vi må gøre.
Jeg er som sagt bare ovenud glad over, at vi alle er uskadte.

Og hvis det fortsætter sådanne her
- Den 28 holdte Celina op med at trække vejret i Netto,
- Den 30/12 væltede der et spejl ned over hende og splinterede i hundrede stykker.
- Den 1/1 kører jeg galt med børnene
Så må jeg have een ud og heeale os eller lignende. Et eller andet!
Nu må det uheld snart holde op med at forfølge os.
Jeg klarer snart ikke flere forskrækkelser! Og jeg håber året kun fik en dum start, men ellers bliver et dejligt år uden flere uheld og ulykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Bondepigen

Gud ske tak og lov at I ikke kom noget til!!! Det må have været frygteligt, osse at tænke på hvad der kunne være sket.

Nu må det være nok med jeres uheld.

Anmeld

2. januar 2010

NaFe

gud ske lov a i alle er okay og der ikke skete jer noget... Og ja det er da helt vildt som der lige sker uheld for jer, men nu må det da vende og i må opleve en masse gode ting, det jeg sikker på...

Anmeld

2. januar 2010

Vinker

Ååååh kæreste Katrine da.... Er godt nok GLAD og LETTET over at høre at der ikke skete jer noget. Puuuh en slem forskrækkelse

Det er også bare så lumsk det vintervejr her. Man kan så nemt miste kontrollen over bilen og det går jo så stærkt at man ofte ikke kan gøre andet end at vente på at bilen står stille når først den er sat ud af kurs.....

Ja skide surt at I nu skal bruge penge på en ny bil. Æv æv. Ikke lige det man havde regnet med, men den er ikke til at undvære kan jeg høre så selvom det bare er en bil så er den af stor betydning, men den KAN erstattes så godt det kun var den der kom til skade!!!!!!!

Ville ønske jeg kunne kramme dig for det tror jeg du trænger til

Håber ikke der kommer flere forskrækkelser i fremtiden (ihvert fald ikke i den størrelse!!!!)

Anmeld

2. januar 2010

anna-jonas

Katrine for søren...............det er da helt vildt, som ulykkerne hagler ned over jer. Godt at der ikke skete noget med jer............ja, så er det ligemeget med bilen. MEN, MEN, MEN Katrine...............kør aldrig i dårligt føre, uden vinterdæk mere, vel??? Det kunne have haft fatale følger.

Knus til jer tre fra Mette

Anmeld

2. januar 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Igår aftes kørte jeg galt med næsten 100 km/t på motorvejen med begge piger i bien

Jeg havde været afsted for at hente pigerne, som havde fejret nytår hos deres mormor.

På vej hjem sneer det pludseligt, og det falder ret hurtigt, så jeg ikke kan se de hvide streger som adskiller kørebanerne. Jeg sagtner farten lidt, og høre så ggggrrrrrr-lyde fra dækkene som rammer den yderste hvide striplede linie, så jeg er klar over, at jeg skal ind på vejen igen. Jeg bremser og drejer forsigtigt, men vores bil har ikke vinterdæk på, og selvom det ikke er meget sne, så er det som at stå på sæbe ...jeg skøjtede bare rundt.
Jeg slap bremsen og koblede ud, for at prøve at få styr på bilen igen, men det lykkes ikke. Og jeg ramler med fronten lige ind i autoværnet inde på midten. Bilen snurrer en omgang og jeg ender heldigvis i køreretning igen, og får bilen over i nødsporet.

Til mit held kørte der ingen LIGE bagved mig, for så havde de sikkert banket lige ind i os. Dog er der, med det samme jeg holder ind i nødsporet, en anden bil som kører ind foran mig.
Jeg skynder mig bare med det samme ud af bilen, og om til pigerne bagved, for at tjekke, at de begge er helt okay. Og det var de, heldigvis!
Bilen foran mig er kørt igen ....nok fordi de så mig stige ud af bilen, og vurderede, at der sikkert var styr på det.

Jeg gik bagom bilen og tjekkede, og synes heldigvis ikke, at det så så slemt ud endda.
Jeg havde ikke engang mulighed for, at ringe efter hjælp, hvis jeg behøvede det, for min mobil var fløjet rundt, da vi kørte galt, og var bare VÆK (hvilket jeg panisk ledte efter mens jeg skældte og smældte over det).
Da jeg var sikker på, at børnene var okay, og bilens motor stadig kørte, valgte jeg at køre hjem ....uheldet skete, få kilometer før jeg var hjemme. Så jeg kørte meeeeget langsomt og forsigtigt hjem.

Da jeg stiger ud af bilen, ser jeg først rigtigt, hvor ødelagt bilen egentlig er.
Den kommer vi ikke til at køre mere i, og det er heldigt, at det kun var bilen der tog hele skraldet. Motorhjelmen er trykket helt op, så den gaber og ikke kan åbnes. Forlygterne er smadret og fronten er slået helt ind.
Og bagpå er den ene baglygte også smadret ....det var det eneste, som jeg lige havde bemærket, da vi holdte ude på motorvejen.

Jeg så overskriften for mig : " 01.01-2010 - 28-årig Mor kørte galt med sine to små børn på 2 år og 7 måneder. Tragisk ulykke med døden til følge på årets første dag"

Jeg har slet ikke været i stand til at tude. jeg er bare så glad for at vi alle er i god behold. Så til H.... med at bilen er i stykker, selvom det da er skide ærgeligt. DET ER BARE EN BIL!!
Men nu har vi selvfølgelig nogle kedelige udgifter foran os. Og da det var vores stationcar jeg kørte galt i, har vi nu ingen bil med plads til barnevogn. Så vi er nødt til at anskaffe os en ny (brugt) bil ...måske skille os af med den anden vi har, og i stedet købe en scooter til Kenneth, som han kan køre til og fra arbejde på.

- Den 30/12 væltede der et spejl ned over hende og splinterede i hundrede stykker.
Jeg klarer snart ikke flere forskrækkelser! Og jeg håber året kun fik en dum start, men ellers bliver et dejligt år uden flere uheld og ulykker.

NU MÅ DU IKKE LAVE FLERE INDLÆG AF DENNE HER SLAGS!!!!! Puha jeg får altså helt ondt i maven!!!!! Nu må du lige kigge op engang og så kalde på jeres skytsengel for den laver noget andet lige nu.....

Anmeld

2. januar 2010

TbCp

Nej nej nej... Katrine for pokker altså!!!

Nu må det da være ovre! Nu kommer der kun gode ting til jer!

Anmeld

3. januar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

GODT DER IKKE SKER NOGET MED JER!! Puha jeg får helt ondt i maven over alle de uheld i har været udsat for på den sidste tid... men nu har i vist også toppet for ulykker, nu må der kun komme lykke og glæde til jeres familie...

En kæmpe her fra til dig og din familie

Anmeld

3. januar 2010

JustAnotherName

Ååhh     mange tak skal I allesammen have.

Jeg fortæller også mig selv, at det er slut med alle de grimme forskrækkelser og uheld nu. Det håber jeg virkelig at det er!

Mønsteret har været, at der er sket noget slemt hver 2. dag den sidste uge.
Og idag er det i forgårs sidste gang ....så jeg har en smule skepsis og urolighed for, OM der nu mon kan finde på, at gå ét eller andet galt igen idag....
Jeg har været alene alle de gange der er sket noget. Og Kenneth er såmænd på døgnvagt idag, så "oddsene" ser jo ud til at være der for det. Men jeg KAN bare heller ikke gå og frygte for at noget skal gå galt. Jeg kan jo ikke være foran med ting, som jeg slet ingenting aner noget om. Så bliver jeg jo skør i hovedet af, at skulle passe på og være forsigtig og tjekke pigerne konstant.

I nat havde jeg en hæslig drøm om, at det var "Bianca's tur" til at komme galt afsted. Og hun væltede ned af vores trapper, mens jeg var alene med begge børn ....og hun blødte slemt. Så jeg måtte med en ambulance ind på sygehuset. MEN SELVFØLGELIG SKER DET IKKE ....DET DET IKKE!!!

Nu har vi haft vores 3 uheld. Så må det skismer også være nok.
Og udover forskrækkelserne, så er vi alle sluppet uden een eneste skramme. Utroligt nok!

Idag skal næsten bare overståes....
Og hvis ingen uheld der sker i løbet af idag, så må "mønsteret" være brudt

Anmeld

3. januar 2010

Barbamama

ja kan I ikke blive i sengen i dag??? Ej ja nu må det da være slut!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.