Kurt Westergård førsøgt myrdet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Honningblomst

og så flygter han satme ind i et sikret rum og lader hans 5 årige barnebarn alene med en sindsyg person med en økse...hvad sker der lige....kæft en sørgelig bedstefar...hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Mira0911

Hvad er han dog for en, at efterlade sit barnebarn...

Anmeld

2. januar 2010

Pia.

og så flygter han satme ind i et sikret rum og lader hans 5 årige barnebarn alene med en sindsyg person med en økse...hvad sker der lige....kæft en sørgelig bedstefar...hmm...

Vi deler fuldstændig samme tanker omkring denne her historie ....

"jeg vidste han ikke ville gøre mit barnebarn noget" - FLOT...

Jeg syntes overskriften skulle lyde Således "Kurt W Forlod barnebarn i stuen med sindsyg økse-morder-mand" *S*

Anmeld

2. januar 2010

oo

Kurt W er fuld af poesi

Anmeld

2. januar 2010

Smølf

Der er jo ikke noget heroisk ved at efterlade sit barnebarn, men faktum er, at han jo traf den rigtige beslutning. Både ham og barnebarnet overlevede. Det tror jeg ikke ville være tilfældet, hvis han var gået ud efter hende.

Så kan man mene om Kurt Westergård hvad man vil, jeg synes bare det er fint at ingen andre end gerningsmanden kom til skade.

Anmeld

2. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hmm...jeg læste ellers han tog barnebarnet med ind i beskyttelsesrummet. Den er vist ikke til at blive helt klog på.

Synes da det er uffatteligt uhyggeligt at manden ikke snart kan få lov til at leve i fred pga. de skide tegninger.

Anmeld

6. januar 2010

Honningblomst

Hvor er jeg dog enig her....han må sgu stoppe nu...altså..

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1277653.ece

Anmeld

6. januar 2010

Mutti2B

Eva skriver:

Hvor er jeg dog enig her....han må sgu stoppe nu...altså..

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1277653.ece

Enig

Anmeld

6. januar 2010

Vial

Er rystet over den mand. Og så havde barnebarnet benet i gips! Det er nok sidste gang han får lov at passe! Sådan en idiot... Håber virkelig at der er en forklaring på det, som offentligheden ikke kender til!

Anmeld

6. januar 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Som jeg forstod det opholdt han sig i beskyttelsesrummet da somalieren brød ind og derfor syntes jeg det var det helt rigtige at smække døren i og trykke på overfaldsalarmen, så politiet kunne komme inden for få minutter.

Havde han forsøgt at få barnebarnet med, som ikke var målet for øksemorderen, havde barnet i bedste fald set sin bedstefar blive myrdet og i værste fald selv blevet ramt hvis offeret havde haft hende i sine arme.

Uanset om man mener han gjorde det rigtige eller ej, gjorde hans handling/valg i hvert fald at begge er i live i dag.

Det er så let at sige hvad man mener han burde gøre, men jeg tror det er en meget stresset situation at blive forsøgt myrdet, så hvordan man lige får handlet i øjeblikket er ikke til at sige.

Umiddelbart ville jeg også have forsøgt at redde mit barnebarn, men jeg er trods alt ikke blevet forsøgt myrdet med økse, så derfor kan jeg jo reelt ikke vide hvad jeg ville gøre. Klart pigen var den vigtigste, men kunne jeg redde os begge er det jo en bedre løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.