en lillebror eller søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

sarahb

nu er vi jo mange der har børn fra forskellige måneder i 08. Isaac er fr november..
Hvornår tænker i på barn nummer 2...??? Er i klar, hvorfor/hvorfor ikk?
Er meget nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Milka

måske når bøtterne er omkring de 5 år (og jeg omkring de 40 ) kunne det være interessant med et hold tvillinger mere  der er dog det lille kriterie at der SKAL være en far med denne gang!

jeg har ikke selv følt en trang til at få flere børn hurtigt, men mon ikke det har noget at gøre med at jeg er en om to.

men hvorfor spørger du, sarah, går du selv i de tanker?

Anmeld

2. januar 2010

mama09

sarahb skriver:

nu er vi jo mange der har børn fra forskellige måneder i 08. Isaac er fr november..
Er meget nysgerrig

Latifa er fra marts 09, og jeg er sgu SKRUK igen - meeenn vil alligevel gerne nyde hende, og vente 2 - 3 år - vi vil gerne ha et rækkehus først.... og ja jeg skal ha et job igen.. er du blevet skruk?

Anmeld

2. januar 2010

sarahb

Milka skriver:

måske når bøtterne er omkring de 5 år (og jeg omkring de 40 ) kunne det være interessant med et hold tvillinger mere  der er dog det lille kriterie at der SKAL være en far med denne gang!

jeg har ikke selv følt en trang til at få flere børn hurtigt, men mon ikke det har noget at gøre med at jeg er en om to.

men hvorfor spørger du, sarah, går du selv i de tanker?

ej jeg ville heller ikke tænke på flere hvis jeg var en om 2.. puha så har man nok og se til...

Jaaa vi tænker, min mand har været klar fra start men det er jo også mig der tager den største tørn men jeg føler mig klar nu... tror jeg, hi hi.. bliver man nogensinde 100%klar... i dont know..

Anmeld

2. januar 2010

Bondepigen

Tror aldrig man bliver helt klar, så man skal nok bare hoppe ud i det, når man føler for det. Jeg går selv og vejer meget for og imod, for det er jo mig der skal klare det meste, og min fysiske tilstand er jo slet ikke i top (pga. ryggen), men jeg klarer det da som det er nu.

Jeg ville nok allerhelst vente et år mere måske, men vil jo osse gerne have Emma får søskende. Og så har jeg jo osse min alder og det at det tog 2½ år at lave Emma, at tænke på...så jeg er virkelig i vildrede.....

Så nogen særlig hjælp er jeg vist ikke til...

Anmeld

2. januar 2010

Vinker

sarahb skriver:

Er meget nysgerrig

Kan godt forstå du spørger... Jeg tænker også meget over det specielt fordi at blir jeg gravid nu så er der 2 år mellem Niklas Emil og den næste og det begynder at lyde perfekt når det er omkring den aldersforskel.... Men begynder vi på projekt barn nummer to nu her så får den næste fødselsdag meget tæt på Niklas Emil og blir jeg gravid om et par måneder så er vi ret tæt på jul..... Okay man skal nok ikke tænke så meget på den måde men alligevel... Når nu man har mulighed for at man måske selv kan bestemme lidt så vil man jo gerne det, ikk

Den ene dag er jeg klar. Dagen efter tænker jeg at Niklas Emil da er aaaalt for lille til at skulle være storebror, men der går jo selvfølgelig også lige de 9 måneder før den næste kommer ud.....

Det ER svært og faktisk tror jeg aldrig man blir helt klar - Det var vi vel heller ikke helt med den første ?

Anmeld

2. januar 2010

grinbidderen

jeg tror aldrig man blir helt klar til et barn, men jeg har selv gerne ville have nr.2 i nogen måndner men manden vil ikke have flere nu hvis han skal vælge skal valdemar være ble-fri først og der tænker jeg så bare at det gider jeg ikke for så skal jeg det hele igennem igen lige efter nr,1 men nu har vi aftalt at når valdemar blir 2 år så går vi i gang med at prøve at få nr.2. og hvis jeg nu skulle gå hen og blive gravid inden ja så beholder jeg det alligevel..

MIG som ellers sagde da jeg fødte jeg skal aldrig have flere børn..

Anmeld

2. januar 2010

Barbamama

hmmm. Ja vi havde egentlig tænkt at der skulle være to år imellem men så skal jeg snart være gravid igen og det er jeg slet ikke klar til..... Jeg skal bare nyde Carla nu og alle hendes små finurligheder, så Carla bliver sgu nok 3år før vi begynder igen...

Anmeld

3. januar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg er slet ikke klar, det er Martin heller ikke....Lige nu, vil vi begge nyde Nikoline:0) det er for øvrigt slet ikke sikkert vi skal have flere børn, eftersom min krop nok ikke kan holde til det...

Anmeld

3. januar 2010

MORJESPERSEN

Jeg glæder mig vildt meget til vi skal til at lave en lille søster eller lille bror, men nu starter jeg jo på uddanelse som tager 10mdr, så den vil jeg lige afslutte inden vi går i gang, så jeg tror på inden året er omme er vi gravide igen

Så passer det med at pigerne er omkring 2 og en 8-9 mdr det syndes jeg der er en fin alder at bliver store søstre i

Jeg glæder mig til at prøve at være gravid med en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.