Anonym skriver:
Okay, det lyder godt. Altså det med at der er klinikker, og at de kun gør det til 100 ,- mere end hvad gør-det-selv-testen koster.
Er ked af at hører du har PCO, er det meget slemt så?
Har selv PCO, men er blevet scannet og det er i en meget mild form.
Hvordan fik du din kæreste overtalt til at tage på klinik? Og hvor længe havde i der prøvet?
Ja, vi var også lidt overrasket over at det kun kostede 400 kr.
Jamen det er en lidt længere historie, skal prøve at gøre det kort
Jeg har leddegigt og derfor skal en graviditet planlægges af hensyn til noget medicin. Den oprindelige plan var at vi skulle starte på projekt baby i August, men min læge synes jeg skulle være på min medicin lidt længere, og det blev derfor rykket til 1. december.(det er meget vigtigt man ikke bliver gravid mens man får medicin, og 4 mdr efter stop)
Jeg har altid haft uregelmæssig mens, og tænker derfor at jeg vil stoppe med p-piller allerede i september, efter at have taget dem i 7 år. Jeg får så ingen mens og går til lægen, som sender mig videre til en scanning (det hele går lidt stærkt p.g.a. min sygdom, da jo længere tid jeg er om at blive gravid jo længere tid er jeg af min medicin og det er ikke så godt) der viser det sig så at jeg har PCO, men også i en mild grad, eller faktisk kun cyster og ingen ægløsning, men jeg havde også fin passage.
Vi har så forsøgt os selv denne første gang, efter at jeg var hjulpet til at få en ægløsning, men desværre ingen gevinst, så denne gang skal vi insemineres.
Hold da op, men synes ikke lige jeg kunne forklare det kortere, undskyld
Men vi er ved godt mod, og tror på det er vores tur snart...
Hmm, ved ikke hvordan jeg fik ham overtalt, jeg forklarede ham at jeg hellere ville vide besked da vi så kunne sætte forventningerne der efter, og så tror jeg han ved hvor vigtigt det er for mig at have så meget viden som muligt altid, ja det er knap så romantisk, men lidt sådan jeg er...
Håber du får ham overtalt så i kan få besked, og håber selvfølgelig alt er som det skal være...