Cris skriver:
Dengang fik han også lov til at kravle så tosset han ville i lufthavnen. Og jeg har haft en pose "junk" til ham. Der var noget frugt og nogle kiks og ja, nogle chips
Og han var så glad for at smage det hele på en gang!
Han sagde ikke en piv om det. Og vi gik også nogle ture frem og tilbage (det var også 9 timers fly, så vi skulle også bevæge os) Jeg ville ikke tænke sååå meget på barnevogn. De der stor kasser er måske ikke en god idé i andre lande. Nu ved jeg ikke, hvor I skal han. Men meget tit bliver der svært at køre så en i dårlige veje eller man kan ikke rigtigt komme ind til butikkerne. Vi har en Chicco klapvogn/paraplyvogn som kan ligge helt flad. Og faktisk sad han der og blev gal, hver gang jeg har prøvet at han skulle ligge. Han ville helst sidde. Så han sov meget tit halv liggende kun. Og han har ude at rutine, så han sov korte lure midt på dagen (mens vi gik rundt og kikkede), men han har haft igen en aftenslur og han gik i seng ca kl 10 om aftenen for vi var ude at spise og så noget. Og så snart vi kom hjem igen gik han tilbage i den normale rutine. De er meget flexible end vi tror! Og der er slet ikke noget problemer på ferie, for der sker hele tiden noget. Men noget som vi ikke ville have levet uden var vores Ergo Baby rygsæk. Han hang der meget tit i stedet for at tage klapvognen. Jeg husker i Thailand har han været der det fleste af tiden, for det var umuligt med klapvognen i nogle stedder. Og han sov også der uden problem. Måske kan I finde et eller andet i den stil brugt?
Tak for svar, det beroliger ast læse det er gået så godt for jer. Vi har fundet en billig brugt kombivogn vi tager med, det tror jeg nok skal gå, han er vist ved at være for tung at slæbe på
Anmeld