En lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

NaFe

Puuuhaaa endnu et chok her til mig...

Jeg gik lige ind og kiggede på Felucas fars side på facebook, normalt kan man ikke læse noget om ham da jeg ikke er venner med ham...men han har åbenbart gjort så man kan læse hans nytårs hilsen...

Dælme om feluca ikke har en lillebror...han må jo så os være født i 2009.... Gud vor er det bare for urealistisk af tænke på.... Og vor bliver man bare ked af det os... lige i en chok tilstand lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

oo

øv for en måde at skulle finde ud af det på

Anmeld

1. januar 2010

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Jeg gik lige ind og kiggede på Felucas fars side på facebook, normalt kan man ikke læse noget om ham da jeg ikke er venner med ham...men han har åbenbart gjort så man kan læse hans nytårs hilsen...

Dælme om feluca ikke har en lillebror...han må jo så os være født i 2009.... Gud vor er det bare for urealistisk af tænke på.... Og vor bliver man bare ked af det os... lige i en chok tilstand lige nu...

Uha Søde, kan dælme godt nok godt forstår du er i chock!!!!

Anmeld

1. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

øv bøv - han har ikke kontakt til din datter? men hans søn?

Anmeld

1. januar 2010

NaFe

Trinehw skriver:

øv bøv - han har ikke kontakt til din datter? men hans søn?

han har aldrig set feluca nej,,og hun bliver et år her d 4 jan... Men hans søn er jo med hans kæreste, som han fik efter vi havde lavet feluca...

Anmeld

1. januar 2010

anna-jonas

Søde................han er jo et stort kvaj. Der skal nok dukke en sød, reel og fantastisk kæreste op til dig, som vil elske at være Feluca's far.

Sender dig et stort knus.

Anmeld

1. januar 2010

mama09

Feluca09 skriver:

han har aldrig set feluca nej,,og hun bliver et år her d 4 jan... Men hans søn er jo med hans kæreste, som han fik efter vi havde lavet feluca...

åhh røv hul!

Anmeld

2. januar 2010

Milka

åh gud for et røvhul! så må man bare føle sig ekstra fravalgt  

føler med dig natasja...

Anmeld

2. januar 2010

JustAnotherName

Feluca09 skriver:

wow!

Sikke en nyhed, og sikke en måde at finde ud af det på....

Anmeld

2. januar 2010

Bondepigen

Årh det er jeg ked af at høre. Sådan en røv!!!! Godt du ikke skal døjes med ham, men ærgeligt at han ikke kan være noget for Feluca, -det store kvaj altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.