Goddt nytår med blandede f'ølelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Vingummien

Godt nytår til jer alle herinde, her var vi haft en stille og rolig aften ude ved mine forældre igår med god mad og snolder

Er bare så træt i hovedet at jeg kunne sove lige nu. Den 30 december kl 05:30 ringede Franks tlf, det var hans mor. Franks farfar var sovet stille ind efter han havde fået en blodprop, var blevet indlgat om aften kl 23 men hans nyre kunne desværre ikke klare medicinen som de gav ham for blodproppen da hans imunforsvar ikke var for godt pga kemo. Så blev ikke til ret meget søvn den dag. Og i nat kom vi først hjem kl 2 da vi var afhængig af at blive kørt hjen sp vi var bare færdig så vi har skiftet i dag til at få et par timer på øjet.

Lørdag den 9 skal vi til begravelse nede ved Esbjerg, jeg bliver så hjemme i Franks forældres hus sammen med Emil, hans mormor og hans mindste lille søster på 2 år, vi regner med at blive dernede og sove hvis stemningen ikke er alt for trykket.

Vi skulle derned i januar og besøge hans familie da det er længe siden vi rigtig har set dem og nu bliver det til en begravelse. Den trøst de har er at nu har han det godt så han ikke længere har ondt osv pga kræft. Men det rammer jo hårdt. Var nogle ting Frank gerne ville have vist ham inden han gik bort. Men hele familien tager det pænt da de alle ved det var det bedste, men de havde nok regnet med at det var kræften der vil tage ham og ikke en blodprop.

Håber i andre har haft et godt nytår med jeres kære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

anna-jonas

Godt nytår Sus...............træls at i er så trætte........ta' og få hvilet de næste par dage, så kommer energien nok tilbage.

Synd for Franks farfar...............men han er nok blevet skånet for mange lidelser nu.

Knus Mette

Anmeld

1. januar 2010

Vingummien

Ja dett håber jeg også, ellers må der soves i mens Emil er i vuggestue på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.