for sulan da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Klitgaard

Det er godt nok længe siden jeg har været her inde ,men vi har haft en skøn juleferie .En super juleaften med glade dejlige børn og en nytårs aften også med super børn .

Vi har været meget i byen og haft gæster i ferien skønt ,men vi har fået alt for meget mad og drikke og alt for meget konfekt .

i morges stod jeg på vægten ,jeg har taget 3 kg på i de 14 dage jeg har haft ferie og vejede i forvejen 7-8 kg for meget ,så det er jo ikke godt har de sidste 3 måneder været i motion center ca 2 gange om ugen ,men ikke været det i ferien .

så nu skal jeg dælme tage mig sammen starter på kur i morgen og motion center fra på tirsdag. ser faktisk forfærdelig ud 3 gravditeter og 3 lange amme perioder pynter altså ikke ligefrem og ud over de sidste 3 måneder i motion centeret har jeg faktisk ikke dyrket rigtig motion (flovt) i 10 år.

Mange hilsner Rikke der virkelig håber hun kan tage sig sammen til at tabe sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

anna-jonas

Rikke....................den er jeg sgu' med på. Men jeg vejer bare 20-25 kg. for meget...............*irks*. Har taget 13 kg. på siden jeg fik Ida for 10 mdr. siden idag. Al den sygdom og sorg, har fået mig til at spise alt for meget.................og for fedt. ØVVVV!!!!

Så jeg er med på nytårsfortsættet..................lev sundt, lev bedre.

Knus Mette

Anmeld

1. januar 2010

Klitgaard

Ja Mette er helt med på lev sundt lev bedre , kan godt forstå du ikke har haft overskud til det med alt det du har været igennem . lige nu glæder jeg mig til at komme igang med et sundere liv ,håber det bliver ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.