Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op hvor er den flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HOLD DA HELT OP - HVOR ER DU DYGTIG DET ER DA VILDT IMPONERENDE...
mangler ord woaw altså
Anasmor skriver: Tusinde tusinde tak... De sorte og lyserøde kugler er helt med vilje lagt tilfældigt, størrelser og farve.. da Janni ikke er en type der gider at tingene er helt perfekte... Næste projekt... tror jeg... bliver en Hello Kitty der kan vippe med hovedet... må lige i tænkeboksen og finde en løsning på min egen udfordring Kh Stinna
Tusinde tusinde tak...
De sorte og lyserøde kugler er helt med vilje lagt tilfældigt, størrelser og farve.. da Janni ikke er en type der gider at tingene er helt perfekte...
Næste projekt... tror jeg... bliver en Hello Kitty der kan vippe med hovedet... må lige i tænkeboksen og finde en løsning på min egen udfordring
Kh Stinna
det har jeg set at andre har lavet.. et eller andet sted på nettet.. så det må kunne lade sig gøre
Super! Det er virkelig lækkert når der er kræset med detaljerne - flot arbejde!
Det er simpelthen den flotteste kage jeg længe har set!
Hold da op hvor er den bare FLOT.......
Syntes det er så vildt at der bare er nogle som er sååå kreative.. det skal jeg være i mit næste liv
Hilsen Sofie
Er du ikke professionel??? Det dér er jo for sindssygt Er dybt im poneret og meget misundelig på din veninde Blev hun ikke bare sindssygt lykkkelig?
Nøjjj hvor er den flot!!!! Jeg er overnud imponeret!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128