Hvad er gennemsintsalderen ved første barn for fædre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

Joan ( Smallie )

Det er vel først for sent for en kvinde at blive mor når hendes krop ikke vil mere. Men det er jo bare min mening. Hvis din krop selv kan når du er 40 så er det sku da fint nok.

Jeg var 27 da den ældste kom til verden og manden var 29

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

nu var jeg kun 19 da jeg fik min søn og min mand var 27... men mine forældre var begge 34 da de fik mig og jeg ville ikke bytte dem...

Så, efter min mening kan man godt blive forældre sent... Men når kroppen siger stop er det slut...

Anmeld

1. januar 2010

ekzunz

Jeg var 32 da jeg fik Lukas og 33 da jeg fik Klara.

Per fik børn da han var 25, 28, 30, 32, 40 og 41.

Hvis man har lyst og overskud så synes jeg ikke alderen skal være en hindring. Men vi er heeelt færdige herhjemme. Jeg kan mærke at jeg nyder at den alder de har nu og jeg savner ikke at have en baby (men jeg kan nu godt savne at være gravid..)

Anmeld

1. januar 2010

karina1980

min eks var 23 og min mand var 21 da de blev fædre første gang, og jeg er ikke til at man bliver forældre efter de 35-36 så synes jeg man er for gammel, jeg selv kunne faktisk godt tænke mig en efternøler, men jeg var så klog at blive sterreliseret så det løb er kørt og heldigvis for det da, for synes da bestemt min livmoder er ved at nå forældningsdatoen

Anmeld

1. januar 2010

Sara.

Uha synes det må være en helt individuel sag hvornår man er klar til at blive forældre og hvornår man er for gammel til det.....

Jeg var 21 da jeg fik min pige og min mand nåede lige at blive 25 4 dage inden hun kom til verden.... Nu venter vi vores næste pomfrit, her vil min mand være 27 og jeg har termin d.26 marts hvor jeg er 23, men måske når jeg at blive 24 d.6 april hvis jeg går over igen....

Min mand har gigt.. havde børneledgigt som barn og har været plaget af det og har ondt dagligt.... derfor vil han gerne have børn inden han bliver for gammel sån han er sikker på at kunne være aktiv sammen med dem.

Anmeld

1. januar 2010

4xGreve

Puha på det enme er jeg meget sær...

Jeg vil bestemt ikke have flere børn efter ejg er fyldt 30 den sidste skal være født inden jeg er fyldt 30 og syntes også det snart er ved at være sidste udkald for manden som fylder 29 her i jan.
Nok mest fordi jeg også tænker det kuynne da være fedt at være unge sammen når ens børn er blevet voksene og opleve hinandne og verden sammen osv.

Og det er ikke fordi jeg ikke mener han har sindet til det for det har han bestemt men vi skal også nå at nyde hinanden, vores voksene børn og gerne børnebørn inden vi mugner helt hehe...

Nytårs knus fra en meget sær Stina

Anmeld

1. januar 2010

CarinaSB

jeg var 22 da Noah kom til verden .. manden var 26 ( blev 27 4 mdr efter) og vi vil gerne have den sidste om 3 år ca ..

Anmeld

1. januar 2010

grube1984

Hos os er var min kæreste 26 år, da vores søn kom til verden.. og jeg selv 25 år Så vi har stadig en del gode år foran os me familieforøgelse

Jeg sys at få børn i 40'erne er lige sent nok.. Hmm.. Jeg vil nok mene at sidste udkald er sidst i 30'erne.. Men det er så min mening..
Det er nok ikk særlig sjovt for børnene at når de feks blir unge, konfirmeres osv, så er forældrene i 60'erne... Jeg ville ihvertfald ikke sys det var så fedt.. Men igen.. Det er min mening..

Anmeld

2. januar 2010

N&J

Det står her sådan statistisk set.. ;O) både mødre og fædre

http://www.dst.dk/Sites/KVM/Befolkning/gnst_alder_foedende.aspx

Har været nødt til at skrive det ind, da jeg ikke kan kopirer til baby.dk med denne browser...

men ellers så søg på google gennemsnitsalderen på 1. gangs fødende, det var sådan jeg fandt det..  

Anmeld

2. januar 2010

lotte32

WiitrioeN skriver:

Puha på det enme er jeg meget sær...

Jeg vil bestemt ikke have flere børn efter ejg er fyldt 30 den sidste skal være født inden jeg er fyldt 30 og syntes også det snart er ved at være sidste udkald for manden som fylder 29 her i jan.
Nok mest fordi jeg også tænker det kuynne da være fedt at være unge sammen når ens børn er blevet voksene og opleve hinandne og verden sammen osv.

Og det er ikke fordi jeg ikke mener han har sindet til det for det har han bestemt men vi skal også nå at nyde hinanden, vores voksene børn og gerne børnebørn inden vi mugner helt hehe...

Nytårs knus fra en meget sær Stina

Du er bestemt ikke sær, jeg havde også en helt klar plan om at jeg under ingen omstændigheder ville have flere børn, efter jeg blev 30, Jeg ville nemlig være ung med mine børn... jeg var 18 da jeg fik min søn, og 24 da min datter kom til verden, og så var jeg eller færdig med at få børn, mente jeg.....

....men men men, så blev jeg 30 og min lille pige skulle starte i skole, og så ku jeg bare mærke at jeg slet ikke var færdig med at få børn

Det jeg mener er: man kan have så mange forestillinger om hvad man vil og man kan planlægge herfra og til juleaften... det er bare ikke altid det holder  og tror heller ikke det er sundt at planlægge sig ud af alt

Lotte - som nu snart runder 31 år, er gravid i 10.uge og ikke er spor sikker på om det bliver den sidste graviditet 

(min mand er 37 år )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.