Håber tvillinge forældrene og jer andre som er vild med den slags programmer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2008

Pia.

ser tv2 lige nu....

Elsker at se den slags programmer....(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

xxx

Ja så det også, og uha homonerne kørte med den lille pige som ikke lige trak vejret med det samme:'( Startede jo med Lissi og Michael, og manden fortalte jo så at der kom et program mere med børn;) Godt program. Hilsen Christina 19+5

Anmeld

29. april 2008

Pia.

:'( - ja her græd jeg fra start til slut... - skøn fødsel hun havde, men blev noget nervøs for den lille pige :S også et dejligt nemt kejsersnit... og 4 helt perfekte, sunde og raske børn... (H) - Pia, som er så glad for sine tre fødsler...(L)

Anmeld

29. april 2008

Mimic

hvad er det for et program...?? nu bliver jeg da nysgerrig...:$

godnat (H) til jer alle8D

Anmeld

29. april 2008

Lise

Jeg hylede til tvillingeprogrammet... tårerne bare trillede ned af kinderne på mig... Det sker når jeg ser fødsler på tv. Pyyyh, det var godt den lille pige begyndte at trække vejret... jeg holdt vejret sammen med hende mens det stod på..

Elsker fødsler - det er bare så smukt!

Anmeld

30. april 2008

Mathilde

Jeg så det også og er også helt vild med sådan nogle programmer. Jeg synes fødsler er ufatteligt rørende og jeg sad med tåre i øjnene det meste af tiden:'( Det undrede mig at jeg blev så påvirket (der skal normalt meget til!) så jeg er glad for at det ikke bare var mig.... (H)Mathilde

Anmeld

30. april 2008

xxx

Linda skriver:

hvad er det for et program...?? nu bliver jeg da nysgerrig...:$

godnat (H) til jer alle8D

Hej Linda!

Det var et af de der Et Døgn i Danmark dokumentarprogrammer som TV2 nogen gange sender, måske det blir genudsendt her i weekenden.

Hilsen Christina.

Anmeld

30. april 2008

Tut

Ej, jeg så det også - super program...

Jeg holdt godt nok også vejret da hende den lille pige ikke trak vejret - og hold da kæft hvor jeg tuede da hun trak vejret.

Da jeg fødte Noah havde han også navlestrengen om halsen og blev taget med sugekop, fordi hans hjertelyd dykkede drastisk - så det kom lige lidt tæt på. Noah trak dog vejret da han kom ud... Men - De ja vu!!!!!!

Spændte i andre også i hele kroppen når hun pressede? Jeg følte mig så dum, jeg sad nærmest og pressede med :S

(H) Mette - der også bare eeeeeeelsker de programmer :)

Anmeld

30. april 2008

Pia.

Tut skriver:

Ej, jeg så det også - super program...

Jeg holdt godt nok også vejret da hende den lille pige ikke trak vejret - og hold da kæft hvor jeg tuede da hun trak vejret.

Da jeg fødte Noah havde han også navlestrengen om halsen og blev taget med sugekop, fordi hans hjertelyd dykkede drastisk - så det kom lige lidt tæt på. Noah trak dog vejret da han kom ud... Men - De ja vu!!!!!!

Spændte i andre også i hele kroppen når hun pressede? Jeg følte mig så dum, jeg sad nærmest og pressede med :S

(H) Mette - der også bare eeeeeeelsker de programmer :)

Ja her havde jeg også pressveer... pust pust pust støn... det er så vildt at det kan lade sig gøre, selvom jeg selv har været igennem 3 fødsler, så syntes jeg det er utroligt at man kan presse et barn ud. Endnu mere utroligt er det at man kan lave børn, men det er jo en helt anden historie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.