Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle...
håber i er kommet godt ind i det nye år jeg har i de sidste 3 dage lidt a den væreste kvalme alt og mener alt hvad jeg indtager ryger op igen er der nogen der har nogen gode råd der hr prøvet det samme..?? på forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tja tror desværre ikke rigtig der er noget man kan gøre ved det. jeg kastede selv op hverdag hele tiden fra uge 8 af og frem til fødslen.
men en ½ L blå Mahtilde det godt
Sanne og Nicklas skriver: Tja tror desværre ikke rigtig der er noget man kan gøre ved det. jeg kastede selv op hverdag hele tiden fra uge 8 af og frem til fødslen. men en ½ L blå Mahtilde det godt
hehe ok det er nemlig rigtig slemt og er kun 6 uger henne oki det må jeg prøve.. for mælk hjælper ikke
Jeg lå på sofaen med en brækspand de første 4 mdr da jeg ventede vores søn. Der var INTET at gøre ..... Håber det ikke fortsætter for dig.
tuc kiks hjalp for mig, du må ikk spørge hvorfor eller hvordan
asaad09 skriver: hej alle... håber i er kommet godt ind i det nye år jeg har i de sidste 3 dage lidt a den væreste kvalme alt og mener alt hvad jeg indtager ryger op igen er der nogen der har nogen gode råd der hr prøvet det samme..?? på forhånd tak
Godt nytår til dig også...
prøv at se denne tråd: https://www.baby.dk/debat/34656pi1/graviditet/kvalme.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128