kvalme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

AA10

hej alle...

håber i er kommet godt ind i det nye år jeg har i de sidste 3 dage lidt a den væreste kvalme alt og mener alt hvad jeg indtager ryger op igen er der nogen der har nogen gode råd der hr prøvet det samme..?? på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

SaNiNa

Tja tror desværre ikke rigtig der er noget man kan gøre ved det. jeg kastede selv op hverdag hele tiden fra uge 8 af og frem til fødslen.

men en ½ L blå Mahtilde det godt

Anmeld

1. januar 2010

AA10

Sanne og Nicklas skriver:

Tja tror desværre ikke rigtig der er noget man kan gøre ved det. jeg kastede selv op hverdag hele tiden fra uge 8 af og frem til fødslen.

men en ½ L blå Mahtilde det godt

hehe ok det er nemlig rigtig slemt og er kun 6 uger henne oki det må jeg prøve.. for mælk hjælper ikke

Anmeld

1. januar 2010

Anja

Jeg lå på sofaen med en brækspand de første 4 mdr da jeg ventede vores søn. Der var INTET at gøre ..... Håber det ikke fortsætter for dig.

Anmeld

1. januar 2010

lululupo

tuc kiks hjalp for mig, du må ikk spørge hvorfor eller hvordan

Anmeld

1. januar 2010

NoName

asaad09 skriver:

hej alle...

håber i er kommet godt ind i det nye år jeg har i de sidste 3 dage lidt a den væreste kvalme alt og mener alt hvad jeg indtager ryger op igen er der nogen der har nogen gode råd der hr prøvet det samme..?? på forhånd tak

Godt nytår til dig også...

prøv at se denne tråd: https://www.baby.dk/debat/34656pi1/graviditet/kvalme.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.