lion skriver:
Inden jeg starter vil jeg bare sige, at jeg er ikke ude på at fornærme nogen eller lyde rasitisk for det er jeg ikk.
Jeg læste for et stykke tid siden i en avis, hvor en mand skrev (sagde) at siden 11 sep 2001 er der kommet mere fremmed snak ind i hverdagen. Jeg må give ham ret, jeg synes man læser og hører mere og mere om "sorte" mennesker og terror.
Selvfølgelig skal man læse i avisen hvis en eller anden klovn som bryder loven eller laver ballade, om de så er sorte, hvide, gule eller blå.
Jeg ved bare at d. 30 dec hjælp en "sort" mand os, da vi vaskede tøj for min mor og Cassandra var lidt over det hele, der tilbød han at hjælpe. Jeg har boet i Tingbjerg i nu 2 år og der bor jo mange nationaliter der og jeg har ikk haft nogen problemer med nogen af dem.
Jeg oplevede noget på arbejde som jeg lidt synes er rasitisk og jeg ville aldrig tro det kom fra dem. De er 2 danske kvinder er som begge har udlandske kærester. Da de hørte mig sige at jeg ville ha så mange børn jeg kunne få, da jeg ikk vil sige 2 da jeg ikk ved hvor mange jeg vil ha. Den ene kvindes svar var, så er det derfor jeg var flyttet til Tingbjerg. Der bor jo somailer.
Jeg blev ret sur og fornærmet over hun sagde det, for jeg synes det var rasitisk at sigeog fornærmende over for mig og solmailere.
Håber I alle havde en god aften igår.
Det var da træls folk skal være så dømmende - øv! Især når de selv er sammen med "fremmede".
Men pyt ikke ta det til dig, vær KOLD og ikke bliv påvirket af det - nogen folk skal man bare lukke af for... gør jeg tit - ind af det ene øre, ud af det andet 
Ja somalier får mange børn, men ikke alle. 
Min svigermor(somalier) har kun fået 2 (min mand og hans søster), men det er også sjældent hehe, de plejer gerne og få 6 - 10 pr familie. Og hvis det står til min svigermor skulle Abdi og jeg også gerne få min. 10
hun drømmer......
Og med hensyn til medierne - ja så er det som regel de "fremmede", der kommer kæmpe overskrift i avisen om, når de laver noget dumt.. Alt for meget fokus når de laver noget forkert, men ikke hvis dansker gør (min mening!) Men sådan er det bare, desværre............
Fedt i har det godt hvor i bor, lyder til alle hjælper alle 
jo tak,havde en god aften, håber også i havde