Nytårs-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

NaFe

Rigtig godt nytår til alle, håber alle kom vel ind i det nye år...

Her gik det bare over al forventning. Det startede dog med af feluca var umulig til a få til a tage middagslur, så hun tog 30 min fra 13-13.30 og så 30 min kl 17-17-30 vor vi skulle gå... Hun var dog i hupla humør som altid når det sker noget...

kl 23 prøvede jeg så af få hende til a sove...det lykkes så efter en lille gå tur, men kl 00.10 der var hun så vågen igen, og klar til fest...hun dansede rundt med os andre og sad under bordet og spiste chips og kranse-kage...så da jeg gik hjem kl 3 var feluca stadig vågen...vi sov kl 3.30 og er stået op her kl 11.15..

Jeg skulle rigtig have været videre til fest, men orkede bare ikke alt det med taxa og sku ind til byen..så min veninde og jeg blev og jeg tog så bare feluca med hjem...Men en rigtig go nytårs aften her..nu der kun 3 dage til min lille skatte-basse bliver 1 år...

lidt billeder fra vres nytårs aften....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

anna-jonas

Du opfostrer da vist en vaskeægte party-prinsesse. Hun sover ikke dagen væk..............og heller ikke natten.

Super dejlige billeder..............og hvad er det for en sød fyr, der sidder ved din side??

Knus Mette

Anmeld

1. januar 2010

Barbamama

Nååårh hvor er hun fin!!!!!

Vi havde en dejlig aften. Carla sov fra 18.30 så hun var slet ikke med. Vi var sikre på hun ville vågne af alt det fyrværkeri og det lød som om der udbrød krig klokken 24, men Carla SOV!!! Hun registrerede INTET! Det syntes vi var pænt morsomt. Hun må have et godt sovehjerte  Vi er dog selv rimelig smadrede i dag. Vi kom i seng kl 2.30 og Carla ville have mad kl 3 og så stod hun op 6.30. Åh....

Anmeld

1. januar 2010

lion

Hvor er din datter bare skøn. Sikke en party pige du har dig.

Min kære pige sad fint og stille på Jensens bøfhus i 2 ½ time uden at lave ballade. Hun sov fra 13.30 - 15.30 ellers faldt hun først i søvn igen kl. 01.30 sammen med mormor og hun stod op kl. 7.

Men sikke som hun hyggede sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.