Er stolt af os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Lullaby

I denne måned er vi fattige så derfor er vi gået igang med operation madplaner. Denne uge har vi handlet 2 gange, det fungerer bedst for os, og vi har handlet denne uge for 500 kr. Jeg synes bare vi er så gode. Nu er jeg ikke bekymret for vores økonomi mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

MaleneG

MorpåSjælland skriver:

I denne måned er vi fattige så derfor er vi gået igang med operation madplaner. Denne uge har vi handlet 2 gange, det fungerer bedst for os, og vi har handlet denne uge for 500 kr. Jeg synes bare vi er så gode. Nu er jeg ikke bekymret for vores økonomi mere

Alt kan lade sig gøre, hvis man blot priotere rigtigt

Selvom det er hammer svært at ændre sine vaner, specielt på indkøbs området.

Anmeld

1. januar 2010

Lullaby

Selvom det er hammer svært at ændre sine vaner, specielt på indkøbs området.

Absolut. Det kræver lidt tilvænning kun at købe det der er på listen og ikke impulse. Min svigermor har sagt at hun må betale mig nogle penge og så skal jeg handle ind for hende 2 gange om ugen   Hun bruger nemlig snit 10000 på mad hver måned og er i underskud hele tiden..

Anmeld

1. januar 2010

Lone Jakobsen

super flot, der er virkelig mange penge at spare på mad

Anmeld

1. januar 2010

eliasogmor

jeg ville så gerne lave madplaner..det er bare så svært altså.....men tror jeg gør det... idder til den modtages gerne.... til en voksen og et barn på 2 år..

Anmeld

1. januar 2010

Lone Jakobsen

eliasogmor skriver:

jeg ville så gerne lave madplaner..det er bare så svært altså.....men tror jeg gør det... idder til den modtages gerne.... til en voksen og et barn på 2 år..

åh jeg elsker madplaner og bruger det selv super meget. så bare skriv privat hvis du mangler foreslag. mad og økonomi er lige noget for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.