Skal ud med det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Caliha

Som skrevet i et andet indlæg ligger jeg syg herhjemme, har sendt kæresten afsted til nytårsfest med vennerne, det var helt okay for mig at sidde alene.

Har nu siddet og tudet i lidt over 1 time nu, syntes det er trist at sidde herhjemme alene.

Måske er det også mine f...... hormoner der spiller ind

Kæresten ringede kl. 24 og fortalte hvor højt han elskede mig og hvor meget han glædet sig til at vi skal være forældre, Og jeg det samme til ham, han kunne (trods alkohol) hører at der var noget galt. Jeg den kvinde som jeg er fik bildt ham ind at jeg havde ligget og snakket med toilet den sidste time, og det var derfor jeg lød underlig..

Kunne bare ikke sige sandheden til ham da jeg ved han vil få dårlig samvigtighed over han var taget til fest..

Skulle bare lige ud med det...

Godt nytår trods alt

Camilla 12+2 der sidder og drikker børne champange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Bondepigen

Nårh, jamen det er da osse træls at holde nytårsaften uden kæresten, selv om jeg da godt kan forstå du sendte ham afsted.

Det kan jo helt sikkert osse godt være at hormonerne spiller lidt ind, men ved du hvad? Det lyder bare til at du er en super kæreste, og at du har en super kæreste. Så I er ikke sammen i aften, men I har helt sikkert rigtig rigtig mange nytårsaftener sammen i fremtiden, og så oven i købet som en familie.

Så op med humøret og god bedring.

Godt nytår til dig, søde!!!

Anmeld

1. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Caliha skriver:

Som skrevet i et andet indlæg ligger jeg syg herhjemme, har sendt kæresten afsted til nytårsfest med vennerne, det var helt okay for mig at sidde alene.

Har nu siddet og tudet i lidt over 1 time nu, syntes det er trist at sidde herhjemme alene.

Måske er det også mine f...... hormoner der spiller ind

Kæresten ringede kl. 24 og fortalte hvor højt han elskede mig og hvor meget han glædet sig til at vi skal være forældre, Og jeg det samme til ham, han kunne (trods alkohol) hører at der var noget galt. Jeg den kvinde som jeg er fik bildt ham ind at jeg havde ligget og snakket med toilet den sidste time, og det var derfor jeg lød underlig..

Kunne bare ikke sige sandheden til ham da jeg ved han vil få dårlig samvigtighed over han var taget til fest..

Skulle bare lige ud med det...

Godt nytår trods alt

Camilla 12+2 der sidder og drikker børne champange

Man må gerne være øv når man er syg Det nytår hvor vi gik fra 1999-2000 sad jeg også palle alene, mens manden var til fest. Jeg havde været på arbejde i 9 timer og skulle afsted igen dagen efter. Desuden sad jeg med en mega forstuvet fod. Men jeg hyggede mig med vores lille hundehvalp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.